قديم 12-05-2013, 07:29 PM   المشاركة رقم: 595
الكاتب
TREND_SEEKER
عضو ذهبى
الصورة الرمزية TREND_SEEKER

البيانات

الإتصالات
الحالة:
TREND_SEEKER غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : fxstart المنتدى : منتدى المؤشرات و الاكسبيرتات
افتراضي رد: ورشة: إكسبيرت يعمل بشموع الهيكن أشي الرائعة

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Mohamed_Amr نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
شوف اخى حسين
انا قولت لكم اعدادت النتائج
واراها الانسب للربح حتى الان
المضاعفات المضروبه خطيرة اذا لم تكن مدروسه وفقا لاستراتيجيه جيدة
امامك الشارت تقدر تعمل باك تيست يدوى
وشوف اكتر مضاعفه ممكن توصل للوت كام؟
وهل يقدر حساب بى 500 دولار لوت اولى بى 10 سنت
يستحمل ام لا دعونا نتناقش بما هو امامنا
وبالتوفيق حبيبى
على بركة الله يا محمد أنا معااااك
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hussien86 نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

ههههههههههههههههه احنا مرابطين هنا لحتي تنحل المشكلة اكييييييد ابو يوسف ياريتني افهم بالبرمجه بس انا مليش باللون ده كلهنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
والله يبو يوسف بروح من الشغل كل يوم تقريبا بالليل انا بتابع كل الفوركس من المكتب.. 12 ساعه شفت ونص بشتغل مشان اخر شي احطهم بالفوركس واحرقهم نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة .. وانت وحشتني والله يبو يوسف هكلمك ان شاء الله بيوم خميس كده اكون رايق اسهر معك زي زمان نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة..الا صحيح اخبار الفاب تربو ايه انا شفت نسخ جديده نزلت لكن مش متابعها

صحيح انا تابعت المشكلة دي من اسبوعين بالذات تظهر وقت الاخبار والحركة القوية جدا وتطلع رسالة invalid price المنصة ..انا بشتغل علي اف اكس دي دي ..بالنسبة للمضاعفات المضروبة حرمت اشتغل عليها ضيعتلي حسابات كثيرة قبل كده مع اني كنت بلتزم بادارة مالية.. انا شايف المضعافات المجموعة امنة اكثر ..تحياتي لك ياغالي
كان الله في العون حبيبي حسين86
وبالنسبه للفاب تربو أخر اصدارات هي v56 و v57
وموجودين عندي يا قمر وحبيبنا أحمد FXstart
أستطاع فك ألحمايه ألمشفره وفتح ألصلاحيه مدى ألحياه وانت عارف أحنا ما نقدر نفوت اي نسخه من ألفاب تربو حتى لو ما رح نشتغل بيها ولكن لمجرد اقتنائها ههههههههههه
ولكن ...... ألمفاجئه الكبرى ...........
الموقع يعرض نتائج للفاب تربوا وليس من الساعه 21 الى 23 لالالالا
ولكن أستطاعوا أن يتوصلوا لطريقه للفاب تربو بحيث يعمل طوااااال اليوم وعلى مدى 24 ساعه
تصدق هذا ؟!!!! لما هتجنن يعني هههههههه
شوف وأتفرج على الكشف وراقب أخر العمليات من اسفل أو من أواخر الكشف من أسفل وشوف توقيتات فتح ألصفقات يا ريس نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة :
Statement: XXXXXXX - FapTurbo

بس أنا أحب أكسبرت ألهايكن أكثر ما أعرف ألسبب نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

التوقيع

نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
</div>

عرض البوم صور TREND_SEEKER  
قديم 12-05-2013, 07:29 PM
TREND_SEEKER TREND_SEEKER غير متواجد حالياً
عضو ذهبى
افتراضي رد: ورشة: إكسبيرت يعمل بشموع الهيكن أشي الرائعة

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Mohamed_Amr نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
شوف اخى حسين
انا قولت لكم اعدادت النتائج
واراها الانسب للربح حتى الان
المضاعفات المضروبه خطيرة اذا لم تكن مدروسه وفقا لاستراتيجيه جيدة
امامك الشارت تقدر تعمل باك تيست يدوى
وشوف اكتر مضاعفه ممكن توصل للوت كام؟
وهل يقدر حساب بى 500 دولار لوت اولى بى 10 سنت
يستحمل ام لا دعونا نتناقش بما هو امامنا
وبالتوفيق حبيبى
على بركة الله يا محمد أنا معااااك
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hussien86 نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

ههههههههههههههههه احنا مرابطين هنا لحتي تنحل المشكلة اكييييييد ابو يوسف ياريتني افهم بالبرمجه بس انا مليش باللون ده كلهنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
والله يبو يوسف بروح من الشغل كل يوم تقريبا بالليل انا بتابع كل الفوركس من المكتب.. 12 ساعه شفت ونص بشتغل مشان اخر شي احطهم بالفوركس واحرقهم نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة .. وانت وحشتني والله يبو يوسف هكلمك ان شاء الله بيوم خميس كده اكون رايق اسهر معك زي زمان نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة..الا صحيح اخبار الفاب تربو ايه انا شفت نسخ جديده نزلت لكن مش متابعها

صحيح انا تابعت المشكلة دي من اسبوعين بالذات تظهر وقت الاخبار والحركة القوية جدا وتطلع رسالة invalid price المنصة ..انا بشتغل علي اف اكس دي دي ..بالنسبة للمضاعفات المضروبة حرمت اشتغل عليها ضيعتلي حسابات كثيرة قبل كده مع اني كنت بلتزم بادارة مالية.. انا شايف المضعافات المجموعة امنة اكثر ..تحياتي لك ياغالي
كان الله في العون حبيبي حسين86
وبالنسبه للفاب تربو أخر اصدارات هي v56 و v57
وموجودين عندي يا قمر وحبيبنا أحمد FXstart
أستطاع فك ألحمايه ألمشفره وفتح ألصلاحيه مدى ألحياه وانت عارف أحنا ما نقدر نفوت اي نسخه من ألفاب تربو حتى لو ما رح نشتغل بيها ولكن لمجرد اقتنائها ههههههههههه
ولكن ...... ألمفاجئه الكبرى ...........
الموقع يعرض نتائج للفاب تربوا وليس من الساعه 21 الى 23 لالالالا
ولكن أستطاعوا أن يتوصلوا لطريقه للفاب تربو بحيث يعمل طوااااال اليوم وعلى مدى 24 ساعه
تصدق هذا ؟!!!! لما هتجنن يعني هههههههه
شوف وأتفرج على الكشف وراقب أخر العمليات من اسفل أو من أواخر الكشف من أسفل وشوف توقيتات فتح ألصفقات يا ريس نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة :
Statement: XXXXXXX - FapTurbo

بس أنا أحب أكسبرت ألهايكن أكثر ما أعرف ألسبب نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة