قديم 12-05-2013, 07:52 PM   المشاركة رقم: 597
الكاتب
hussien86
عضو متميز

البيانات

الإتصالات
الحالة:
hussien86 غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : fxstart المنتدى : منتدى المؤشرات و الاكسبيرتات
افتراضي رد: ورشة: إكسبيرت يعمل بشموع الهيكن أشي الرائعة

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة TREND_SEEKER نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

على بركة الله يا محمد أنا معااااك

كان الله في العون حبيبي حسين86
وبالنسبه للفاب تربو أخر اصدارات هي v56 و v57
وموجودين عندي يا قمر وحبيبنا أحمد FXstart
أستطاع فك ألحمايه ألمشفره وفتح ألصلاحيه مدى ألحياه وانت عارف أحنا ما نقدر نفوت اي نسخه من ألفاب تربو حتى لو ما رح نشتغل بيها ولكن لمجرد اقتنائها ههههههههههه
ولكن ...... ألمفاجئه الكبرى ...........
الموقع يعرض نتائج للفاب تربوا وليس من الساعه 21 الى 23 لالالالا
ولكن أستطاعوا أن يتوصلوا لطريقه للفاب تربو بحيث يعمل طوااااال اليوم وعلى مدى 24 ساعه
تصدق هذا ؟!!!! لما هتجنن يعني هههههههه
شوف وأتفرج على الكشف وراقب أخر العمليات من اسفل أو من أواخر الكشف من أسفل وشوف توقيتات فتح ألصفقات يا ريس نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة :
Statement: XXXXXXX - FapTurbo

بس أنا أحب أكسبرت ألهايكن أكثر ما أعرف ألسبب نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
ايه ده ايه الجمال ده انت عارف ابو يوسف رجعتني سنتين لورا نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة انا حسيت بالحنان والدفا لما شفت النتائجنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
طيب ايه رايك نفتح موضوع نتابع فيه النتائج ديمو ونشوف انسب اعدادات زي زمان.. انا عندي سيرفر نحط عليه كذا اعدادات ايه رايك.؟؟ وبرضه لو ماعندكش وقت تتابع مثلي عادي خلينا نتفرج ونتحسر نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Mohamed_Amr نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
النسخه الاخيرة 1.8 جربتها لاتوجد مشكله على منصه البارى ومنصه ثنك فوركس
سوف اقوم برفع اعدادات تعمل بالشكل المطلوب
واى مشكله ان شاء الله نحاول حلها
بالنسبه للنتائج اخى حسين فهى باكسبريت بسيط من مبتدأ برمجه
لايوجد سوى هدف واستوب ومضاعفات واغلاق عكسى
وهى نفس فكرة الاكسبريت الموجود هنا
بس الاكسبريت اللى هنا اعترافا للحق فهو متطور جدا بالنسبه لمبتدا مثلى
وإن شاء الله الامور تبقى تمام
اوكي اخي محمد بارك الله فيك احنا متابعين معك اي جديد نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

عرض البوم صور hussien86  
قديم 12-05-2013, 07:52 PM
hussien86 hussien86 غير متواجد حالياً
عضو متميز
افتراضي رد: ورشة: إكسبيرت يعمل بشموع الهيكن أشي الرائعة

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة TREND_SEEKER نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

على بركة الله يا محمد أنا معااااك

كان الله في العون حبيبي حسين86
وبالنسبه للفاب تربو أخر اصدارات هي v56 و v57
وموجودين عندي يا قمر وحبيبنا أحمد FXstart
أستطاع فك ألحمايه ألمشفره وفتح ألصلاحيه مدى ألحياه وانت عارف أحنا ما نقدر نفوت اي نسخه من ألفاب تربو حتى لو ما رح نشتغل بيها ولكن لمجرد اقتنائها ههههههههههه
ولكن ...... ألمفاجئه الكبرى ...........
الموقع يعرض نتائج للفاب تربوا وليس من الساعه 21 الى 23 لالالالا
ولكن أستطاعوا أن يتوصلوا لطريقه للفاب تربو بحيث يعمل طوااااال اليوم وعلى مدى 24 ساعه
تصدق هذا ؟!!!! لما هتجنن يعني هههههههه
شوف وأتفرج على الكشف وراقب أخر العمليات من اسفل أو من أواخر الكشف من أسفل وشوف توقيتات فتح ألصفقات يا ريس نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة :
Statement: XXXXXXX - FapTurbo

بس أنا أحب أكسبرت ألهايكن أكثر ما أعرف ألسبب نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
ايه ده ايه الجمال ده انت عارف ابو يوسف رجعتني سنتين لورا نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة انا حسيت بالحنان والدفا لما شفت النتائجنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
طيب ايه رايك نفتح موضوع نتابع فيه النتائج ديمو ونشوف انسب اعدادات زي زمان.. انا عندي سيرفر نحط عليه كذا اعدادات ايه رايك.؟؟ وبرضه لو ماعندكش وقت تتابع مثلي عادي خلينا نتفرج ونتحسر نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Mohamed_Amr نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
النسخه الاخيرة 1.8 جربتها لاتوجد مشكله على منصه البارى ومنصه ثنك فوركس
سوف اقوم برفع اعدادات تعمل بالشكل المطلوب
واى مشكله ان شاء الله نحاول حلها
بالنسبه للنتائج اخى حسين فهى باكسبريت بسيط من مبتدأ برمجه
لايوجد سوى هدف واستوب ومضاعفات واغلاق عكسى
وهى نفس فكرة الاكسبريت الموجود هنا
بس الاكسبريت اللى هنا اعترافا للحق فهو متطور جدا بالنسبه لمبتدا مثلى
وإن شاء الله الامور تبقى تمام
اوكي اخي محمد بارك الله فيك احنا متابعين معك اي جديد نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة