قديم 14-05-2013, 06:41 AM   المشاركة رقم: 633
الكاتب
TREND_SEEKER
عضو ذهبى
الصورة الرمزية TREND_SEEKER

البيانات

الإتصالات
الحالة:
TREND_SEEKER غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : fxstart المنتدى : منتدى المؤشرات و الاكسبيرتات
افتراضي رد: ورشة: إكسبيرت يعمل بشموع الهيكن أشي الرائعة

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة forex 2012 نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
تقريبا نفس النسخة التى تتحدث عنها هى التى اعمل عليها لان هذه هى اول و اخر نسخة يكون فيها مضاعفات ومن ثم طلب بدوى ازالتها واضافة بريك بدوى

بس الغريب انك بتقول انها زى الحلاوة .... وانا بصراحة ما شوفت فيها لا حلاوة ولا مربى حتى هههههههههههه وكل ما يظهر خلل احاول احله عن طريق اى متغير اخر اجد خلل غيره ظهر

وانا اتذكر ان الاخ موفينج افريج قام ببرمجة هذه النسخة من جديد كلها على بعضها وطلب منا اختبارها لانه لم يختبرها ولكن لم يتطرق لها احد وبالتالى لم يتم التعديل عليها لتوافق متغيراتها مع بعضها

اهلا يا ابو يوسف ... انا تمام الحمد لله ... وانت كيفك

بالنسبة لمعظم الاكسبرتات اللى فى توقيعى الخاسرة فهى تعمل على نظام البرايس اكشن وبما ان السوق متقلب جدا فى الفترة الاخيرة فبالتالى النتائج خاسرة

ولكن من واقع متابعة الباك تيست لها بجودة 99 لمدة 5 سنوات سابقة رايت اكثر من ذلك خسائر و من ثم تعود الارباح بعد ذلك

اما بالنسبة للماكد فهو اكسبرت مضاعفات وارباحه من التبريدات و التعزيزات المضاعفة

اما بالنسبة للاعدادات فهى اعدادات خاصة قمت بتجربتها على الباك تيست 99 لمدة 5 سنين سابقة وتم اجتياز الاختبارات بنجاح ولكن بنسبة دوران عالية جدا تقارب ال 85 %
ما شاء الله يا فوركساوي فكرة التعزيز والهيدج في أكسبرت الماكد مع أستخدام المضاعفات فكره جديده وواضح انها قويه
انت طيب وعلى خلق وتستاهل كل خير يا قمر .
وأحلى حاجه أنك تصبر على الخساره
ودي مش متوفره عند ناس كتير وأنا أولهم نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
موفق بالنجاح والربح دوم حبيبي .

التوقيع

نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
</div>

عرض البوم صور TREND_SEEKER  
قديم 14-05-2013, 06:41 AM
TREND_SEEKER TREND_SEEKER غير متواجد حالياً
عضو ذهبى
افتراضي رد: ورشة: إكسبيرت يعمل بشموع الهيكن أشي الرائعة

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة forex 2012 نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
تقريبا نفس النسخة التى تتحدث عنها هى التى اعمل عليها لان هذه هى اول و اخر نسخة يكون فيها مضاعفات ومن ثم طلب بدوى ازالتها واضافة بريك بدوى

بس الغريب انك بتقول انها زى الحلاوة .... وانا بصراحة ما شوفت فيها لا حلاوة ولا مربى حتى هههههههههههه وكل ما يظهر خلل احاول احله عن طريق اى متغير اخر اجد خلل غيره ظهر

وانا اتذكر ان الاخ موفينج افريج قام ببرمجة هذه النسخة من جديد كلها على بعضها وطلب منا اختبارها لانه لم يختبرها ولكن لم يتطرق لها احد وبالتالى لم يتم التعديل عليها لتوافق متغيراتها مع بعضها

اهلا يا ابو يوسف ... انا تمام الحمد لله ... وانت كيفك

بالنسبة لمعظم الاكسبرتات اللى فى توقيعى الخاسرة فهى تعمل على نظام البرايس اكشن وبما ان السوق متقلب جدا فى الفترة الاخيرة فبالتالى النتائج خاسرة

ولكن من واقع متابعة الباك تيست لها بجودة 99 لمدة 5 سنوات سابقة رايت اكثر من ذلك خسائر و من ثم تعود الارباح بعد ذلك

اما بالنسبة للماكد فهو اكسبرت مضاعفات وارباحه من التبريدات و التعزيزات المضاعفة

اما بالنسبة للاعدادات فهى اعدادات خاصة قمت بتجربتها على الباك تيست 99 لمدة 5 سنين سابقة وتم اجتياز الاختبارات بنجاح ولكن بنسبة دوران عالية جدا تقارب ال 85 %
ما شاء الله يا فوركساوي فكرة التعزيز والهيدج في أكسبرت الماكد مع أستخدام المضاعفات فكره جديده وواضح انها قويه
انت طيب وعلى خلق وتستاهل كل خير يا قمر .
وأحلى حاجه أنك تصبر على الخساره
ودي مش متوفره عند ناس كتير وأنا أولهم نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
موفق بالنجاح والربح دوم حبيبي .