قديم 17-05-2013, 08:24 PM   المشاركة رقم: 8
الكاتب
على ابراهيم
عضو نشيط
الصورة الرمزية على ابراهيم

البيانات

الإتصالات
الحالة:
على ابراهيم غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : على ابراهيم المنتدى : منتدى شركات الوساطة و برامج التداول و موقع اف اكس كوميشن FXCOMMISSION
افتراضي رد: مشكلة فى انستا لو متحلتش تبقى شركة نصابة

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Benisafcom نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
معروف عن انستا التاخر
يعني كم المدة و هل جاوزت ال10ايام؟
هي لم تصبح بعد نصابة لكن هي كده مش كويسة ؟
منتظرين جديدك
يااخى انت الموضوع مش واضح لك
انا اودعت 39.60 دولار فى حسابى وكان حسابى متصفر وطلبت البونص بتاعت الايداع لقيته عملى بونص 0.39 سنت فقط
وبعد عدة دقائق لقيته راح عامل كانسل بونص بمبلغ 38.7 ولما كلمت الشات وكبعت لكل ايميلات الدعم بالشركة برده مفيش فايدة وان المبلغ مش هيرجع وكل ماتكلم حد على الشات يقولك راسل الدعم والدعم مش عايز يحل ولا يربط وفى نفس الوقت قانون البونص بيقول ان طالما البونص خسرتها فلايمكن خصمها من مبالغ
الموضوع بصراحة معصبنى وان مفيش حد بيرد يقولك المشكلة قين يقولك الشركة من حقها كنسلة البونص طيب تمام بس فين البونص هل يمكن بعد خسارتك مبلغ تيجى تودع تانى يروح خاصم منك بونص على ايداع مبالغ قبل ذلك خسرتها او مبالغ استثمرتها فى البام وخسرتها
هى دى المشكلة

عرض البوم صور على ابراهيم  
قديم 17-05-2013, 08:24 PM
على ابراهيم على ابراهيم غير متواجد حالياً
عضو نشيط
افتراضي رد: مشكلة فى انستا لو متحلتش تبقى شركة نصابة

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Benisafcom نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
معروف عن انستا التاخر
يعني كم المدة و هل جاوزت ال10ايام؟
هي لم تصبح بعد نصابة لكن هي كده مش كويسة ؟
منتظرين جديدك
يااخى انت الموضوع مش واضح لك
انا اودعت 39.60 دولار فى حسابى وكان حسابى متصفر وطلبت البونص بتاعت الايداع لقيته عملى بونص 0.39 سنت فقط
وبعد عدة دقائق لقيته راح عامل كانسل بونص بمبلغ 38.7 ولما كلمت الشات وكبعت لكل ايميلات الدعم بالشركة برده مفيش فايدة وان المبلغ مش هيرجع وكل ماتكلم حد على الشات يقولك راسل الدعم والدعم مش عايز يحل ولا يربط وفى نفس الوقت قانون البونص بيقول ان طالما البونص خسرتها فلايمكن خصمها من مبالغ
الموضوع بصراحة معصبنى وان مفيش حد بيرد يقولك المشكلة قين يقولك الشركة من حقها كنسلة البونص طيب تمام بس فين البونص هل يمكن بعد خسارتك مبلغ تيجى تودع تانى يروح خاصم منك بونص على ايداع مبالغ قبل ذلك خسرتها او مبالغ استثمرتها فى البام وخسرتها
هى دى المشكلة