قديم 22-05-2013, 01:58 AM   المشاركة رقم: 49
الكاتب
forex4signals1
عضو جديد

البيانات

الإتصالات
الحالة:
forex4signals1 غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : forex4signals المنتدى : منتدى شركات الوساطة و برامج التداول و موقع اف اكس كوميشن FXCOMMISSION
افتراضي رد: تحذير من موقع النصب forex4signals.com لادارة الحسابات والتوصيات دمرلى حسابى فى ساعه

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة اسلام ابن النيل نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
لا هتدفع 1000 دولار ولا هنشوفوك تانى
همسه
"" الكزاب دائما نساى ""
دى حكمه على فكره . وانتى نسيت قلت ايه هناك ولخبطت اللى قلته هناك وهنا

ربنا يهديك رجع للبنت حقها
سوف ادفع على عيني وراسي انا انتضر بس التوكيل بفارغ الصبر اخاف فقط انك تختفي زي الاخرين هههههههه الان وجدت لك شيء تشتغل فيه
بخصوص البحت في جوجل جميع المواضيع التي تطلع هي لنفس الشخص يعني كلها هدا الاسبوع انا اريد مواضيع قديمة واتحداك تجلب لي موضوع قديم واحد فقط او شخص يشتكي وفي المنتدى الاخر انا رديت ولم اسكت لان من حقي ادافع عن نفسي
وهناك منتديات كتب فيها وتم اغلاق المواضيع فيها
راجع كلامي كله من الاول الى الاخر واضهر للناس اللخبطة تلك
يااخي الناس لاتنطق حتى يكون عندها دليل مش كلام فاضي بس وانا سوف ابقى معاكم الى الاخر
شوف ادا كنت تريد تقارير للشغل او اي شيء اعطني حساب ديمو من عندك فيه رقم الحساب وكلمة المرور واشغل لك الاكسبيرت الخاص بي وسوف تنبهر جدااا والله سوف تنبهر بجد

عرض البوم صور forex4signals1  
قديم 22-05-2013, 01:58 AM
forex4signals1 forex4signals1 غير متواجد حالياً
عضو جديد
افتراضي رد: تحذير من موقع النصب forex4signals.com لادارة الحسابات والتوصيات دمرلى حسابى فى ساعه

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة اسلام ابن النيل نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
لا هتدفع 1000 دولار ولا هنشوفوك تانى
همسه
"" الكزاب دائما نساى ""
دى حكمه على فكره . وانتى نسيت قلت ايه هناك ولخبطت اللى قلته هناك وهنا

ربنا يهديك رجع للبنت حقها
سوف ادفع على عيني وراسي انا انتضر بس التوكيل بفارغ الصبر اخاف فقط انك تختفي زي الاخرين هههههههه الان وجدت لك شيء تشتغل فيه
بخصوص البحت في جوجل جميع المواضيع التي تطلع هي لنفس الشخص يعني كلها هدا الاسبوع انا اريد مواضيع قديمة واتحداك تجلب لي موضوع قديم واحد فقط او شخص يشتكي وفي المنتدى الاخر انا رديت ولم اسكت لان من حقي ادافع عن نفسي
وهناك منتديات كتب فيها وتم اغلاق المواضيع فيها
راجع كلامي كله من الاول الى الاخر واضهر للناس اللخبطة تلك
يااخي الناس لاتنطق حتى يكون عندها دليل مش كلام فاضي بس وانا سوف ابقى معاكم الى الاخر
شوف ادا كنت تريد تقارير للشغل او اي شيء اعطني حساب ديمو من عندك فيه رقم الحساب وكلمة المرور واشغل لك الاكسبيرت الخاص بي وسوف تنبهر جدااا والله سوف تنبهر بجد