قديم 31-05-2013, 08:12 PM   المشاركة رقم: 120
الكاتب
Benisafcom
عضو ذهبى
الصورة الرمزية Benisafcom

البيانات

الإتصالات
الحالة:
Benisafcom غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : Benisafcom المنتدى : منتدى تداول العملات العالمية العام (الفوركس) Forex
افتراضي رد: ورحـــــــلــــــــة الـــــــى المــــليـــــــون بـــ 50$ دولار

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة MoHaMeD EgY نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
شكلك بدأتى الرحله نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة .. آيه رأيك نتنافس انا و انتى ونشوف مين هيسبق التانى ومين هيتمرجن ؟ نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

الغريبه انك دخلتى من نفس نقطة دخولى فى اليورو دولار 1.3044 هههه نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
وهذه نتائج اليوم 51 نقطه والحمد لله نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

طبعاً انا لا اعمل بالأستوب لوز مثلك .. ولكن هذا الأستوب هو موجود بعيد نوعاً ما للحمايه من مشروع النهضه نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
اصلى احنا عندنا فى مصر الكهربه بتقطع 7 مرات فى الأسبوع .. وقريباً المياه بسبب اثيوبيا نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

بالتوفيق لى ولك يا لاما و لخالد ولكل الأعضاء والزوار جميعاً أن شاء الله نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
استاد محمد
انا لست ضد فكرة الستوب فهو ضروري خصوصا لما تبقى تدخل بلوتات ضخمة سيبقى مفروض عليك
لكن الستوبات في غير مكانها لها وعليها
انت كمان تريد ان تتححد معاها علي
خلينا نقلع في ثلاث رحلات و كل واحد يحط المخطط بتاعه
انا عن نفسي كلما اغلق صفقة اقول كم بقي لي من صفقة الى المليون
وخلي المنتديات و المواقع العالمية تقول اعضاء اف اكس ارابيا انطلقو الى المليون ووصلوا وتكون لا ما ثاني او ثالث امراة في العالم تصل الى المليون في الفوركس
بصفتها اول امراة عربية
متابعين

التوقيع

سبحان الله و الحمد لله ولا حول و لا قوة الا بالله و الله اكبر

عرض البوم صور Benisafcom  
قديم 31-05-2013, 08:12 PM
Benisafcom Benisafcom غير متواجد حالياً
عضو ذهبى
افتراضي رد: ورحـــــــلــــــــة الـــــــى المــــليـــــــون بـــ 50$ دولار

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة MoHaMeD EgY نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
شكلك بدأتى الرحله نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة .. آيه رأيك نتنافس انا و انتى ونشوف مين هيسبق التانى ومين هيتمرجن ؟ نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

الغريبه انك دخلتى من نفس نقطة دخولى فى اليورو دولار 1.3044 هههه نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
وهذه نتائج اليوم 51 نقطه والحمد لله نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

طبعاً انا لا اعمل بالأستوب لوز مثلك .. ولكن هذا الأستوب هو موجود بعيد نوعاً ما للحمايه من مشروع النهضه نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
اصلى احنا عندنا فى مصر الكهربه بتقطع 7 مرات فى الأسبوع .. وقريباً المياه بسبب اثيوبيا نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

بالتوفيق لى ولك يا لاما و لخالد ولكل الأعضاء والزوار جميعاً أن شاء الله نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
استاد محمد
انا لست ضد فكرة الستوب فهو ضروري خصوصا لما تبقى تدخل بلوتات ضخمة سيبقى مفروض عليك
لكن الستوبات في غير مكانها لها وعليها
انت كمان تريد ان تتححد معاها علي
خلينا نقلع في ثلاث رحلات و كل واحد يحط المخطط بتاعه
انا عن نفسي كلما اغلق صفقة اقول كم بقي لي من صفقة الى المليون
وخلي المنتديات و المواقع العالمية تقول اعضاء اف اكس ارابيا انطلقو الى المليون ووصلوا وتكون لا ما ثاني او ثالث امراة في العالم تصل الى المليون في الفوركس
بصفتها اول امراة عربية
متابعين