قديم 02-06-2013, 12:43 AM   المشاركة رقم: 48
الكاتب
p2000
عضو فعال
الصورة الرمزية p2000

البيانات

الإتصالات
الحالة:
p2000 غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : momobanker المنتدى : منتدى شركات الوساطة و برامج التداول و موقع اف اكس كوميشن FXCOMMISSION
افتراضي رد: انستا فوركس توقف سحب الايداعات عبر ليبرتى لمدة ستة اشهر مع خصم نصف المبلغ!!

طيب ياشباب انا واحد دخلت شركه انستا لى سنه تقريبا عن طريق المنتدى بتاعها المصرى
وكان عندى امل انى اربح من المتاجره بالبونص .. بس للاسف انا حسابى اتمرجن حوالى 5 مرات ومازلت بالتمسك بالمتاجره
المهم انا بعد قرأت هذا الموضوع ابتديت اشك فى الشركه خصوصا ان منصتها مش مظبوطه وحاسس ان فيها تلاعب ..
انا كنت ناوى اعمل منها ربح واسحبه وافتح فى اى شركه محترمه زى اف اكس دى دى .. بس بينى وبينكم انستا بتجلي الكتير بسبب البونص
اللى بتدفعهولهم ..
طيب مفيش شركات محترمه بتدى بونص زى انستا نتعامل معها ونبعد عن الشركه دى ؟!!
ماهو مينفعش ادفع من جيبى وبعدين الحساب بتمرجن واخسر اللى دفعته .. لكن لو بونص هايبقى الامور عاديه ..
اللى عنده حل فى شركات بتدى بونص وتكون محترمه ياريت يساعدنا ويقولنا عليها علشان نبعد عن الشركات دى اللى ابتدت تنصب
وشكرا لك للافاده

عرض البوم صور p2000  
قديم 02-06-2013, 12:43 AM
p2000 p2000 غير متواجد حالياً
عضو فعال
افتراضي رد: انستا فوركس توقف سحب الايداعات عبر ليبرتى لمدة ستة اشهر مع خصم نصف المبلغ!!

طيب ياشباب انا واحد دخلت شركه انستا لى سنه تقريبا عن طريق المنتدى بتاعها المصرى
وكان عندى امل انى اربح من المتاجره بالبونص .. بس للاسف انا حسابى اتمرجن حوالى 5 مرات ومازلت بالتمسك بالمتاجره
المهم انا بعد قرأت هذا الموضوع ابتديت اشك فى الشركه خصوصا ان منصتها مش مظبوطه وحاسس ان فيها تلاعب ..
انا كنت ناوى اعمل منها ربح واسحبه وافتح فى اى شركه محترمه زى اف اكس دى دى .. بس بينى وبينكم انستا بتجلي الكتير بسبب البونص
اللى بتدفعهولهم ..
طيب مفيش شركات محترمه بتدى بونص زى انستا نتعامل معها ونبعد عن الشركه دى ؟!!
ماهو مينفعش ادفع من جيبى وبعدين الحساب بتمرجن واخسر اللى دفعته .. لكن لو بونص هايبقى الامور عاديه ..
اللى عنده حل فى شركات بتدى بونص وتكون محترمه ياريت يساعدنا ويقولنا عليها علشان نبعد عن الشركات دى اللى ابتدت تنصب
وشكرا لك للافاده