قديم 11-06-2013, 05:05 PM   المشاركة رقم: 1069
الكاتب
غريب محمد
عضو نشيط

البيانات

الإتصالات
الحالة:
غريب محمد غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : fuad المنتدى : منتدى تداول العملات العالمية العام (الفوركس) Forex
افتراضي رد: استراتيجيه رقميه سهله وربحها مضمون 100%+رينكو

فكرتك جميلة وتم إضافة المتغيرات التالية بالاكسبيرت
BuyStoploss ستوب لوس الشراء
BuyTakeprofit هدف الشراء
SellStoploss ستوب لوس البيع
SellTakeprofit هدف البيع
يا استاذ كيرا هو دلوقتي مش المفروض اني اضيف الاسبريد بتاع البيع والشراء للصفقه يعني المتوسط مثلا يعني بدل 5 نقاط اخليها 8 نقاط زي ما قال الاستاذ فوركس يعني هنضيف العمولة اصلي انا فتح عندي الفقه عند 1.3245 وهدف عند 1.3225 يعني 20 نقطة غير الاسبريد يعني فتح الصفقة مش بعد 5 نقاط كده فتح بعد نقطتين لو افترضنا ان الاسبريد 3 نقاط وبالنسبة لستوب لوز الشراء والبيع تقريبا واحد 35 المتوسط مثلا وهدف البيع والشراء بردوا متوسط واحد اللي هو 17 نقطة صح كده ولا انا غلطان ومعلش متقلين عليك شوية

عرض البوم صور غريب محمد  
قديم 11-06-2013, 05:05 PM
غريب محمد غريب محمد غير متواجد حالياً
عضو نشيط
افتراضي رد: استراتيجيه رقميه سهله وربحها مضمون 100%+رينكو

فكرتك جميلة وتم إضافة المتغيرات التالية بالاكسبيرت
BuyStoploss ستوب لوس الشراء
BuyTakeprofit هدف الشراء
SellStoploss ستوب لوس البيع
SellTakeprofit هدف البيع
يا استاذ كيرا هو دلوقتي مش المفروض اني اضيف الاسبريد بتاع البيع والشراء للصفقه يعني المتوسط مثلا يعني بدل 5 نقاط اخليها 8 نقاط زي ما قال الاستاذ فوركس يعني هنضيف العمولة اصلي انا فتح عندي الفقه عند 1.3245 وهدف عند 1.3225 يعني 20 نقطة غير الاسبريد يعني فتح الصفقة مش بعد 5 نقاط كده فتح بعد نقطتين لو افترضنا ان الاسبريد 3 نقاط وبالنسبة لستوب لوز الشراء والبيع تقريبا واحد 35 المتوسط مثلا وهدف البيع والشراء بردوا متوسط واحد اللي هو 17 نقطة صح كده ولا انا غلطان ومعلش متقلين عليك شوية