قديم 11-06-2013, 09:32 PM   المشاركة رقم: 1106
الكاتب
fuad
عضو فعال
الصورة الرمزية fuad

البيانات

الإتصالات
الحالة:
fuad غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : fuad المنتدى : منتدى تداول العملات العالمية العام (الفوركس) Forex
افتراضي رد: استراتيجيه رقميه سهله وربحها مضمون 100%+رينكو

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة yaaahya نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
السلام وعليكم انا ما زلت اتداول على الماتاتريد ارجو التوضيح كيفية تنصيب و استعمال المنصة الموصى بها....
مع انني اعمل على المتاتريد الا انني حققت 12% ربح شكرا لكم
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة غريب محمد نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
انا النهارده الحمدلله بعد التعديل في التيك بروفيت والاستوب لوز بتاع الاكسبيرت الاخير بتاع الباشا كيرا ربنا يوفقه عملت 9 صفقات فقط علي تلت ازواج الدولار ين واليورو ين والباوند دولار من الساعه 6 الي 8 مساء والحمدلله كلهم ناجحين باجمالي 160 نقطة ربنا يكرم كل من ساهم في هذة الورشة العملاقه وتكون بداية مكاسب خرافية للجميع
بس انا عندي دلوقتي عاوز اجرب علي الاسترالي وعلي اليورو ين بس تقريبا مش بيفتحوا او تقل عندي هحاول اظبط الدنيا وابعت الكشوفات كلها ان شاء الله
ياحبيبي كذلك ال 12% خير وبركه نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة، بالنسبه لل 21% لان منصه كيرا الاسبريد تبعا قليل جدا ، اعتقد الفرق من هنا فقط نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

مبروك ياغريب انت التاني :160 نقطه على 3 ازواج حلوه وممتازه نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة ،، ربنا يرزقكم يارب

التوقيع

نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

عرض البوم صور fuad  
قديم 11-06-2013, 09:32 PM
fuad fuad غير متواجد حالياً
عضو فعال
افتراضي رد: استراتيجيه رقميه سهله وربحها مضمون 100%+رينكو

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة yaaahya نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
السلام وعليكم انا ما زلت اتداول على الماتاتريد ارجو التوضيح كيفية تنصيب و استعمال المنصة الموصى بها....
مع انني اعمل على المتاتريد الا انني حققت 12% ربح شكرا لكم
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة غريب محمد نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
انا النهارده الحمدلله بعد التعديل في التيك بروفيت والاستوب لوز بتاع الاكسبيرت الاخير بتاع الباشا كيرا ربنا يوفقه عملت 9 صفقات فقط علي تلت ازواج الدولار ين واليورو ين والباوند دولار من الساعه 6 الي 8 مساء والحمدلله كلهم ناجحين باجمالي 160 نقطة ربنا يكرم كل من ساهم في هذة الورشة العملاقه وتكون بداية مكاسب خرافية للجميع
بس انا عندي دلوقتي عاوز اجرب علي الاسترالي وعلي اليورو ين بس تقريبا مش بيفتحوا او تقل عندي هحاول اظبط الدنيا وابعت الكشوفات كلها ان شاء الله
ياحبيبي كذلك ال 12% خير وبركه نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة، بالنسبه لل 21% لان منصه كيرا الاسبريد تبعا قليل جدا ، اعتقد الفرق من هنا فقط نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

مبروك ياغريب انت التاني :160 نقطه على 3 ازواج حلوه وممتازه نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة ،، ربنا يرزقكم يارب