قديم 16-06-2013, 02:12 PM   المشاركة رقم: 1537
الكاتب
غريب محمد
عضو نشيط

البيانات

الإتصالات
الحالة:
غريب محمد غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : fuad المنتدى : منتدى تداول العملات العالمية العام (الفوركس) Forex
افتراضي رد: استراتيجيه رقميه سهله وربحها مضمون 100%+رينكو

السلام عليكم
اخونا كيرا الفاضل انا دلوقتي كنت شغال بالاكسبيرت القديم الاخير اللي هو الاوامر المعلقة تمام دلوقتي ممكن اعرف بس ايه الفرق بينه وبين اللي انت نزلته الاخير او التعديلات اللي انت قمت بيها يواريت كل حاجه قمت بيها بالتفصيل جزاك الله خير علشان انا حابب الاكسبيرت بتاعك بجد واشتغل بالقديم هو كان ممتاز بس احيانا يفتح صفقتين من نفس السعر وكده يعني كانت به مشاكل بسيطة معلش علشان ده احنا بنجرب دلوقتي لكن بعد كده هيبقي علي الحقيقي فكنت حابب اعرف التعديل كان في ايه وشكرا لسعة صدرك

عرض البوم صور غريب محمد  
قديم 16-06-2013, 02:12 PM
غريب محمد غريب محمد غير متواجد حالياً
عضو نشيط
افتراضي رد: استراتيجيه رقميه سهله وربحها مضمون 100%+رينكو

السلام عليكم
اخونا كيرا الفاضل انا دلوقتي كنت شغال بالاكسبيرت القديم الاخير اللي هو الاوامر المعلقة تمام دلوقتي ممكن اعرف بس ايه الفرق بينه وبين اللي انت نزلته الاخير او التعديلات اللي انت قمت بيها يواريت كل حاجه قمت بيها بالتفصيل جزاك الله خير علشان انا حابب الاكسبيرت بتاعك بجد واشتغل بالقديم هو كان ممتاز بس احيانا يفتح صفقتين من نفس السعر وكده يعني كانت به مشاكل بسيطة معلش علشان ده احنا بنجرب دلوقتي لكن بعد كده هيبقي علي الحقيقي فكنت حابب اعرف التعديل كان في ايه وشكرا لسعة صدرك