قديم 21-06-2013, 08:30 AM   المشاركة رقم: 941
الكاتب
Marven
عضو نشيط
الصورة الرمزية Marven

البيانات

الإتصالات
الحالة:
Marven غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : مدير الموقع المنتدى : منتدى تداول العملات العالمية العام (الفوركس) Forex
افتراضي رد: ورشة الفوركس forex الرسمية فى تحليل و توصيات الدولار ين USDJPY

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة momobanker نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

طب ايه راى حضرتك فى الزوج حاليا بعد الهبوط المفاجئ

انا رأيى ان الهبوط المفاجئ ده سببه ان امبارح بدأتكوين موجه خماسيه اولى من موجه دافعه (موجه خامسه) بعد كسر ترند الموجه الرابعه على الاربع ساعات, و بعد ماتكونت الموجه الخماسيه الاولى من الموجه الخامسه كان بيصحح عشان يكمل باقى الموجات حتى يتم تكوين الموجه الخامسه بالكامل,
انا كنت كاتب الكلام ده امبارح بالصور و باخد رأى الاعضاء بس تقريبا كده تحليلى طلع مظبوط لانه فعلا كون الخمس موجات و هبط للتصحيح و كون الموجه الثانيه بعد الهبوط و هو حاليه يكمل الموجه الثالثه نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

التعديل الأخير تم بواسطة Marven ; 21-06-2013 الساعة 08:47 AM سبب آخر: خطأ املاءى
عرض البوم صور Marven  
قديم 21-06-2013, 08:30 AM
Marven Marven غير متواجد حالياً
عضو نشيط
افتراضي رد: ورشة الفوركس forex الرسمية فى تحليل و توصيات الدولار ين USDJPY

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة momobanker نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

طب ايه راى حضرتك فى الزوج حاليا بعد الهبوط المفاجئ

انا رأيى ان الهبوط المفاجئ ده سببه ان امبارح بدأتكوين موجه خماسيه اولى من موجه دافعه (موجه خامسه) بعد كسر ترند الموجه الرابعه على الاربع ساعات, و بعد ماتكونت الموجه الخماسيه الاولى من الموجه الخامسه كان بيصحح عشان يكمل باقى الموجات حتى يتم تكوين الموجه الخامسه بالكامل,
انا كنت كاتب الكلام ده امبارح بالصور و باخد رأى الاعضاء بس تقريبا كده تحليلى طلع مظبوط لانه فعلا كون الخمس موجات و هبط للتصحيح و كون الموجه الثانيه بعد الهبوط و هو حاليه يكمل الموجه الثالثه نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

التعديل الأخير تم بواسطة Marven ; 21-06-2013 الساعة 08:47 AM. سبب آخر: خطأ املاءى