قديم 21-06-2013, 09:01 AM   المشاركة رقم: 944
الكاتب
momobanker
عضو متميز
الصورة الرمزية momobanker

البيانات

الإتصالات
الحالة:
momobanker غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : مدير الموقع المنتدى : منتدى تداول العملات العالمية العام (الفوركس) Forex
افتراضي رد: ورشة الفوركس forex الرسمية فى تحليل و توصيات الدولار ين USDJPY

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Marven نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

والله يا باشا انا لسه مبتدئ و لسه متعلم التحليل بطريقة اليوت من فتره صغيره اوى و بدأت اضيفها للكلاسيكى , بس اللى انا فهمته من كل الدروس اللى على النت اللى بتشرح موجات اليوت ان الاخبار و الاحاديث و الكلام ده بيحقق مواصفات الموجات و بتخليها تتكون بشكل سليم , بس طبعا ممكن اكون غلطان و ده الاحتمال الاكبر نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
انت عارف طبعا ان الاخبار بتغير كل شئ فمثلا لو قال فى حديثه انهاردة انهم مستمرين فى ضخ اموال اكثر فى عمليات التيسير النقدى هتلاقى هبوط حاد لليم امام جميع الازواج اما لو اقرها بنفس النسبة او اقل مع كلمتين حلوين فى حق الين نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة اكيد هنشوف كلام عكس اللى بيحصل دلوقتى خالص

التوقيع

اللهم ان كان رزقى فى السماء فانزله و ان كان فى الارض فاخرجه و ان كان بعيدا فقربه و ان كان قريبا فيسره و ان كان قليلا فاكثره و ان كان كثيرا فبارك فيه يا ارحم الراحمين
اللهم امين يا ارحم الراحمين

اللهم صلى و سلم و بارك على سيدنا محمد عليه الصلاة و السلام

عرض البوم صور momobanker  
قديم 21-06-2013, 09:01 AM
momobanker momobanker غير متواجد حالياً
عضو متميز
افتراضي رد: ورشة الفوركس forex الرسمية فى تحليل و توصيات الدولار ين USDJPY

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Marven نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

والله يا باشا انا لسه مبتدئ و لسه متعلم التحليل بطريقة اليوت من فتره صغيره اوى و بدأت اضيفها للكلاسيكى , بس اللى انا فهمته من كل الدروس اللى على النت اللى بتشرح موجات اليوت ان الاخبار و الاحاديث و الكلام ده بيحقق مواصفات الموجات و بتخليها تتكون بشكل سليم , بس طبعا ممكن اكون غلطان و ده الاحتمال الاكبر نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
انت عارف طبعا ان الاخبار بتغير كل شئ فمثلا لو قال فى حديثه انهاردة انهم مستمرين فى ضخ اموال اكثر فى عمليات التيسير النقدى هتلاقى هبوط حاد لليم امام جميع الازواج اما لو اقرها بنفس النسبة او اقل مع كلمتين حلوين فى حق الين نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة اكيد هنشوف كلام عكس اللى بيحصل دلوقتى خالص