قديم 16-09-2010, 05:45 PM   المشاركة رقم: 41
الكاتب
paris1
عضو نشيط
الصورة الرمزية paris1

البيانات

الإتصالات
الحالة:
paris1 غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : paris1 المنتدى : منتدى شركات الوساطة و برامج التداول و موقع اف اكس كوميشن FXCOMMISSION
افتراضي رد: تلاعب بالاسعار فى شركة بوسطن

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة محمد نوارج نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

فعلا ..

وطالما سبب لك خسارة .. يحقلك التعويض من الشركة ..!
المشكلة اخى محمد انى متابع السعر متابعة لصيقة لى اكتر من ساعة ونصف ومش عاوز اتسرع فى فتح الصفقات الا وانا متائكد منها بنسبة عالية عشان اعوض خسارتى بسرعة لدلك انتظرت لغاية وصول السعر الى الموفينج 5 الى هو بالخط الرمادى كما بالصورة اسفل ودخلت عليه شراء واصادف انو الصفقة لم تتفعل وطلع لى لى الاسف invalide price هدا هو الى معصبنى صراحتا ودا بالاخير الدى سبب لى الخسارة من الارباح التى كنت سوف احقق فى حالة احترمت الشركة العقد الدى ظغطت عليه شراء ولم يتفعل

نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

عرض البوم صور paris1  
قديم 16-09-2010, 05:45 PM
paris1 paris1 غير متواجد حالياً
عضو نشيط
افتراضي رد: تلاعب بالاسعار فى شركة بوسطن

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة محمد نوارج نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

فعلا ..

وطالما سبب لك خسارة .. يحقلك التعويض من الشركة ..!
المشكلة اخى محمد انى متابع السعر متابعة لصيقة لى اكتر من ساعة ونصف ومش عاوز اتسرع فى فتح الصفقات الا وانا متائكد منها بنسبة عالية عشان اعوض خسارتى بسرعة لدلك انتظرت لغاية وصول السعر الى الموفينج 5 الى هو بالخط الرمادى كما بالصورة اسفل ودخلت عليه شراء واصادف انو الصفقة لم تتفعل وطلع لى لى الاسف invalide price هدا هو الى معصبنى صراحتا ودا بالاخير الدى سبب لى الخسارة من الارباح التى كنت سوف احقق فى حالة احترمت الشركة العقد الدى ظغطت عليه شراء ولم يتفعل

نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة