قديم 12-11-2013, 07:37 PM   المشاركة رقم: 53
الكاتب
ahmednoooh
عضو فعال
الصورة الرمزية ahmednoooh

البيانات

الإتصالات
الحالة:
ahmednoooh غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : ahmednoooh المنتدى : منتدى تداول العملات العالمية العام (الفوركس) Forex
افتراضي رد: بمنتهى الهدوء من 100 الى 500 فى الاسبوع و بعملة واحدة !!!

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة الحسين شعيب نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
لا شكر علي واجب فانا اقدر كل من لديه علم ولا يحرم الناس منهنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
تحياتى لك اخى الكريم

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة rany82 نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
يا جماعة الخير شو صاير معكم. انا يا جماعة عملت باك تيست يدوي طبعاً والسبب لي خلاني اعمله مشاركة احد الاشخاص لي قال لأن الترند طلوع فحبيت شوف كيف بيكون اداء الطريقة وقت الترند نزول واخترت اقصى هبوط بوقت الأزمة المالية من 1/8/2008 لغالية بداية 2009 كان الهبوط 5600 نقطة خلال 5 شهور وطلع معي انه في مضاعف واحد خامس ومضاعفين رابع . يعني انا عملت باك تيس بس لهالفترة مو من 2008 لليوم يعني بين بداية 2009 وحتى اليوم ما بعرف كيف كان وضع الصفقات والمضاعفات الباك تيست كتير بياخد وقت ومتعب وهلأ رح نزل صور بالترتيب لكل الباك تيست وللتوضيح o تعني أون c تعني كلوز b&s عني شراء وبيع c s1 إغلاق البيع الأول c b1 تعني اغلاق الشراء الأول بعتقد لازم تكون انفهمت الرموز منبلش بالشارت الأول والثاني والثالث
نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
لا يا اخى مفيش حاجة و الكلام اللى فات مكنشى ليك كنت بأثبت لشخص اخر حاجة تانية

اما انت اخى الكريم فطبعا جزاك الله كل الخير و شاكرين مجهودك الف الف شكر لمساعدتك لى و لباقى الاعضاء فى الباك تيست
لمعرفة اقصى مضاعفة ممكن نصل اليها لتعم الفائدة للجميع
تقبل تحياتى لك اخى الكريم

عرض البوم صور ahmednoooh  
قديم 12-11-2013, 07:37 PM
ahmednoooh ahmednoooh غير متواجد حالياً
عضو فعال
افتراضي رد: بمنتهى الهدوء من 100 الى 500 فى الاسبوع و بعملة واحدة !!!

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة الحسين شعيب نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
لا شكر علي واجب فانا اقدر كل من لديه علم ولا يحرم الناس منهنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
تحياتى لك اخى الكريم

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة rany82 نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
يا جماعة الخير شو صاير معكم. انا يا جماعة عملت باك تيست يدوي طبعاً والسبب لي خلاني اعمله مشاركة احد الاشخاص لي قال لأن الترند طلوع فحبيت شوف كيف بيكون اداء الطريقة وقت الترند نزول واخترت اقصى هبوط بوقت الأزمة المالية من 1/8/2008 لغالية بداية 2009 كان الهبوط 5600 نقطة خلال 5 شهور وطلع معي انه في مضاعف واحد خامس ومضاعفين رابع . يعني انا عملت باك تيس بس لهالفترة مو من 2008 لليوم يعني بين بداية 2009 وحتى اليوم ما بعرف كيف كان وضع الصفقات والمضاعفات الباك تيست كتير بياخد وقت ومتعب وهلأ رح نزل صور بالترتيب لكل الباك تيست وللتوضيح o تعني أون c تعني كلوز b&s عني شراء وبيع c s1 إغلاق البيع الأول c b1 تعني اغلاق الشراء الأول بعتقد لازم تكون انفهمت الرموز منبلش بالشارت الأول والثاني والثالث
لا يا اخى مفيش حاجة و الكلام اللى فات مكنشى ليك كنت بأثبت لشخص اخر حاجة تانية

اما انت اخى الكريم فطبعا جزاك الله كل الخير و شاكرين مجهودك الف الف شكر لمساعدتك لى و لباقى الاعضاء فى الباك تيست
لمعرفة اقصى مضاعفة ممكن نصل اليها لتعم الفائدة للجميع
تقبل تحياتى لك اخى الكريم