قديم 15-11-2013, 04:54 PM   المشاركة رقم: 4
الكاتب
menato
عضو جديد

البيانات

الإتصالات
الحالة:
menato غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : menato المنتدى : الارشيف
افتراضي رد: أبحث عن حقي مع شركة FXDD وأرجو تفاعل الجميع

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة unknown نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
أخى انا لن ادافع عن الشركة ولو مكانك هتنرفز جداااا
علما بان دى دى شركة قوية ولكن فعلا يعيبها ارتفاع الاسبريد بصورة مبالغ فيها اوقات الاخبار
يمكنك التأكد من البنوك المزوده لشركة والله اعلم

ولكن دفاعى سيكون عن دكتور اسامة
اقسم لك يااخى بالله ان الراجل ده دائما مع الحق
ولو كان تأكد ان العيب من الشركة كان هيرجع ليك حقك
ووقف معايه ومع غيرى قبل كده لارجاع حقوقنا
هذه كلمة حق يجب ان تقال فى حق هذا الرجل
ويعلم الله انى ليست لى اى مصلحة فى هذه المشاركة

أخي الكريم ... المشكله ليست في الإسبريد الخيالي ولا إتساعه فقط ... المشكله أكبر من كدا بكتير ... راجع كل بنود الموضوع ولو فيه حاجا مش واضحه هاوضحهالك

سمعة الدكتور أسامه هي اللي خليتني آجي افتح حساب في الشركه مع اني عارف إن إسبريدها مرتفع وفيه شركات تانيه أحسن بس قلت مش مشكله نيجي علي نفسنا في الاسبريد عشان خاطر السمعه المحترمه ،
طب إستفدت أنا إيه من السمعه وأنا بحاول أقنعه بالكلام دا اللي أي حد هيقرأه هيفهم إني علي حق .. وهو كل ردوده إنتا غلطان .. دي مجرد إرهاصات ..
يعني فيه صفقه مقفوله يدوي من الشركه وهو برده مش بيرد علي كل النقط .. بيرد علي نقطه ويسيب اللي علي مزاجه

وأنا أتمني والله إنه يطلع عند حسن ظني زي ما طلع عند حسن ظن الجميع .. بس للأسف خاب أملي بشده بعد الرساله بيننا

عرض البوم صور menato  
قديم 15-11-2013, 04:54 PM
menato menato غير متواجد حالياً
عضو جديد
افتراضي رد: أبحث عن حقي مع شركة FXDD وأرجو تفاعل الجميع

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة unknown نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
أخى انا لن ادافع عن الشركة ولو مكانك هتنرفز جداااا
علما بان دى دى شركة قوية ولكن فعلا يعيبها ارتفاع الاسبريد بصورة مبالغ فيها اوقات الاخبار
يمكنك التأكد من البنوك المزوده لشركة والله اعلم

ولكن دفاعى سيكون عن دكتور اسامة
اقسم لك يااخى بالله ان الراجل ده دائما مع الحق
ولو كان تأكد ان العيب من الشركة كان هيرجع ليك حقك
ووقف معايه ومع غيرى قبل كده لارجاع حقوقنا
هذه كلمة حق يجب ان تقال فى حق هذا الرجل
ويعلم الله انى ليست لى اى مصلحة فى هذه المشاركة

أخي الكريم ... المشكله ليست في الإسبريد الخيالي ولا إتساعه فقط ... المشكله أكبر من كدا بكتير ... راجع كل بنود الموضوع ولو فيه حاجا مش واضحه هاوضحهالك

سمعة الدكتور أسامه هي اللي خليتني آجي افتح حساب في الشركه مع اني عارف إن إسبريدها مرتفع وفيه شركات تانيه أحسن بس قلت مش مشكله نيجي علي نفسنا في الاسبريد عشان خاطر السمعه المحترمه ،
طب إستفدت أنا إيه من السمعه وأنا بحاول أقنعه بالكلام دا اللي أي حد هيقرأه هيفهم إني علي حق .. وهو كل ردوده إنتا غلطان .. دي مجرد إرهاصات ..
يعني فيه صفقه مقفوله يدوي من الشركه وهو برده مش بيرد علي كل النقط .. بيرد علي نقطه ويسيب اللي علي مزاجه

وأنا أتمني والله إنه يطلع عند حسن ظني زي ما طلع عند حسن ظن الجميع .. بس للأسف خاب أملي بشده بعد الرساله بيننا