قديم 15-11-2013, 07:00 PM   المشاركة رقم: 15
الكاتب
مدير الموقع
المدير العام للموقع

البيانات

الإتصالات
الحالة:
مدير الموقع غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : menato المنتدى : الارشيف
افتراضي رد: أبحث عن حقي مع شركة FXDD وأرجو تفاعل الجميع

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة menato نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
بالنسبه للنقطه اللي حضرتك أثرتها يا دكتور أسامه بخصوص الرساله وإنك سألتني ايه الحل من وجهة نظري وانا مجاوبتكش
ممكن تفسرلي البرنت سكرين دي من الرساله بيني وبينك نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

دا كان رسالتك اللي فعلاً طلبت فيها كدا

نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

ودا كان ردي عليك باني عايز الحساب يرجع زي ماكان .. بس الظاهر حضرتك مأخدتش بالك أو كما أتمني نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

خد بالك المره الجايه كويس ياريت عشان ميتقالش كلام هنا يتفسر علي إنه كذب لأننا بنفترض حسن النيه دايماً من حضرتك

ممتاز يعنى حل المشكلة فى ان تعود العقود مفتوحة على الخسارة التى كانت عليها..
اصل كلمة حسابك يرجع كما كان دى انا فمهتها لاصل الحساب فاستغربت كيف تطلب مثل هذا الطلب و لقد خسرته للاسف نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

ارجو التاكيد على الامر و سوف اتواصل مع الشركة لاعلم امكانية هذا من عدمه على السيرفر لان التنفيذ قد تم فعلا..

عرض البوم صور مدير الموقع  
قديم 15-11-2013, 07:00 PM
مدير الموقع مدير الموقع غير متواجد حالياً
المدير العام للموقع
افتراضي رد: أبحث عن حقي مع شركة FXDD وأرجو تفاعل الجميع

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة menato نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
بالنسبه للنقطه اللي حضرتك أثرتها يا دكتور أسامه بخصوص الرساله وإنك سألتني ايه الحل من وجهة نظري وانا مجاوبتكش
ممكن تفسرلي البرنت سكرين دي من الرساله بيني وبينك نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

دا كان رسالتك اللي فعلاً طلبت فيها كدا

ودا كان ردي عليك باني عايز الحساب يرجع زي ماكان .. بس الظاهر حضرتك مأخدتش بالك أو كما أتمني نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

خد بالك المره الجايه كويس ياريت عشان ميتقالش كلام هنا يتفسر علي إنه كذب لأننا بنفترض حسن النيه دايماً من حضرتك

ممتاز يعنى حل المشكلة فى ان تعود العقود مفتوحة على الخسارة التى كانت عليها..
اصل كلمة حسابك يرجع كما كان دى انا فمهتها لاصل الحساب فاستغربت كيف تطلب مثل هذا الطلب و لقد خسرته للاسف نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

ارجو التاكيد على الامر و سوف اتواصل مع الشركة لاعلم امكانية هذا من عدمه على السيرفر لان التنفيذ قد تم فعلا..