الموضوع: KISS THE MARKET
قديم 17-11-2013, 07:08 PM   المشاركة رقم: 32
الكاتب
م.أحمد السليمان
عضو متميز
الصورة الرمزية م.أحمد السليمان

البيانات

الإتصالات
الحالة:
م.أحمد السليمان غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : أمير سعيد المنتدى : منتدى تداول العملات العالمية العام (الفوركس) Forex
Talking رد: KISS THE MARKET

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة amirsaid نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
الدنيا من سهولتها الناس في الاول هتبدي تزمجر انت يا حج مفيش ترندات مفيش مؤشرات مفيش كعبلة الدينا بالبساطة دي
اي نعم الدينا اسهل مما تتخيل بس هنكعبلها للي بيحب يكعبل نفسه
الكعبلة اساسا بيجي من الانسان ذاته و ثقته بالله ثم ثقته بنفسه وصبره علي الفرصة

حكمة اخيرة لا تدخل السوق الا لما تكون الفرصة تجيلك اذا لم تأتي انتظرها
ناس تقولك يومين استني يومين لا انا محتاج الجرعة بتاعتي اليومية اعملي اسكلبينج اخسرلي 30 60 بيب يوميا اذا لا استطيع اعيش بدون متاجرة
طيب حضرتك عارف انت داخل فين و في اي اتجاه بص انت سيبها علي الله لو عكس عليا اعمل هيدج و اضيع المحفظة او الحساب كله بس لازم اتاجر النهاردة ياعم السوق مش واضح طيب ادخل علي زوج تاني ما هو في 50 زوج ماجتش علي اليورو ين و لا البوند هخش علي الهندي فينزويلي الزوج ده ملبن بالقشطة ما فيش اخبار بتأثر فيه هوببببببب الريس الفينزويلي مات الهندي ارتفع 55 % فينك يا وحش و باقي كام في حسابك اوووووففففف
طيب يا سيدي عندك حق انا غلطان بس الحمد لله لسه في 15 $ هحاول اعوض و ادخل علي اسكلبايه صغيرة علي الفليبيني -تنزاني الزوج ده عاجبي من زمان عندي واحد صحبي شغال عليه بس
و بيعمل 10 -5 بيب في اليوم بس مش محتاج غيرهم
هويببببببب رزعت الاوردر و رحت تعمل كوباية شاي
علشان تعدل الدماغ
هوبببببببببب التنزاني ارتفع 22% ايه يا حسام انت مش قلتلي انك بتعمل 10-5 بيب من الزوج الفلاني ايه االي حصل يا برنس هو في حاجة في تنزانيا و لا ايه لا يابرنس في كارثة طبيعية في الفلبين و 4000 ماتوا و 150000000 خسائر و ا2222000ضايعين و تروح ماسك الماوس تبص علي الشارت
و كوباية الشاي تروح واقعة منك علي المكتب و تلاقي الرسالة رصيدكم لا يكفي
اشحن مرة اخرة
استوب اوت
تروح سابب لام و ابو الشركة و علي ام الاسبريد اللي بيعلي مرة واحدة من غير سبب
لا العيب في الشركة ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,و انت اللي برنس صح

فين الترند ياعم انا داخل اسكلب مالي ومالي تريند الساعة ومالي و مالي ترند 15 انا اسكالبينج انت منين
من مصر طيب يعني معانا تريندك فين و انت رايح فين ................؟؟؟؟؟
اسف للاطالة
ههههههههههه

اسلوبك رائع

عيوني دمعو من الضحك

متابعين واحلى لايك

التوقيع

الأعمال العظيمة هي أعمال صغيرة كتب لها الاستمرار

عرض البوم صور م.أحمد السليمان  
قديم 17-11-2013, 07:08 PM
م.أحمد السليمان م.أحمد السليمان غير متواجد حالياً
عضو متميز
Talking رد: KISS THE MARKET

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة amirsaid نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
الدنيا من سهولتها الناس في الاول هتبدي تزمجر انت يا حج مفيش ترندات مفيش مؤشرات مفيش كعبلة الدينا بالبساطة دي
اي نعم الدينا اسهل مما تتخيل بس هنكعبلها للي بيحب يكعبل نفسه
الكعبلة اساسا بيجي من الانسان ذاته و ثقته بالله ثم ثقته بنفسه وصبره علي الفرصة

حكمة اخيرة لا تدخل السوق الا لما تكون الفرصة تجيلك اذا لم تأتي انتظرها
ناس تقولك يومين استني يومين لا انا محتاج الجرعة بتاعتي اليومية اعملي اسكلبينج اخسرلي 30 60 بيب يوميا اذا لا استطيع اعيش بدون متاجرة
طيب حضرتك عارف انت داخل فين و في اي اتجاه بص انت سيبها علي الله لو عكس عليا اعمل هيدج و اضيع المحفظة او الحساب كله بس لازم اتاجر النهاردة ياعم السوق مش واضح طيب ادخل علي زوج تاني ما هو في 50 زوج ماجتش علي اليورو ين و لا البوند هخش علي الهندي فينزويلي الزوج ده ملبن بالقشطة ما فيش اخبار بتأثر فيه هوببببببب الريس الفينزويلي مات الهندي ارتفع 55 % فينك يا وحش و باقي كام في حسابك اوووووففففف
طيب يا سيدي عندك حق انا غلطان بس الحمد لله لسه في 15 $ هحاول اعوض و ادخل علي اسكلبايه صغيرة علي الفليبيني -تنزاني الزوج ده عاجبي من زمان عندي واحد صحبي شغال عليه بس
و بيعمل 10 -5 بيب في اليوم بس مش محتاج غيرهم
هويببببببب رزعت الاوردر و رحت تعمل كوباية شاي
علشان تعدل الدماغ
هوبببببببببب التنزاني ارتفع 22% ايه يا حسام انت مش قلتلي انك بتعمل 10-5 بيب من الزوج الفلاني ايه االي حصل يا برنس هو في حاجة في تنزانيا و لا ايه لا يابرنس في كارثة طبيعية في الفلبين و 4000 ماتوا و 150000000 خسائر و ا2222000ضايعين و تروح ماسك الماوس تبص علي الشارت
و كوباية الشاي تروح واقعة منك علي المكتب و تلاقي الرسالة رصيدكم لا يكفي
اشحن مرة اخرة
استوب اوت
تروح سابب لام و ابو الشركة و علي ام الاسبريد اللي بيعلي مرة واحدة من غير سبب
لا العيب في الشركة ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,و انت اللي برنس صح

فين الترند ياعم انا داخل اسكلب مالي ومالي تريند الساعة ومالي و مالي ترند 15 انا اسكالبينج انت منين
من مصر طيب يعني معانا تريندك فين و انت رايح فين ................؟؟؟؟؟
اسف للاطالة
ههههههههههه

اسلوبك رائع

عيوني دمعو من الضحك

متابعين واحلى لايك