قديم 05-12-2013, 03:01 PM   المشاركة رقم: 8034
الكاتب
challanger
عضو نشيط
الصورة الرمزية challanger

البيانات

الإتصالات
الحالة:
challanger غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : wolfkamikaz المنتدى : منتدى تداول العملات العالمية العام (الفوركس) Forex
افتراضي رد: ◣◥♣◣◥ استراتيجيات من اصحاب الملايين ♣♣ اسرار من المكاتب الفوركسية ◣◥♣◣◥

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة صحفي إقتصادي نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
الله يحفظك ويحفظه

انا سألتك لأني افكر جديا بشراء كمبيوتر مكتبي لتشغيل الاكسبريت عليه لأني لا اعرف خطوات الاشتراك بسيرفر ولا اثق فيه

انا لدي لابتوب سامسونج نظام ويندوز تابلت سهل الحمل والعمل فيه بالفوركس ممتاز جدا وفيه فتحات يو اس بي لكن لا استطيع ان اتركه لعدة ساعات

بس سؤالي هل تترك الكمبيوتر العادي يعمل لوحده وتنام ويظل يعمل الكمبيوتر لوحده ام اذا تركته الشاشه تغلق لوحدها بوضع السكون ويتوقف عمل الاكسبريت

وشكرا لك
لا اخي انا بستعمل لابتوب HPعادي؛انا بتركو مفتوح على طول؛مفعل فقط اطفاء الشاشة لكن القرص الصلبhard disk يفضل شغال على طول
دي اول مرة اسيبو الفترة دي كلها شغال؛بس عشان اجرب الاكسبرتات

التوقيع

الناس بالناس ما دام الحياء لهم *** والعسر واليسر أيام وساعات
وأسعد الناس من بين الورى رجل *** تقضي على يده للناس حاجات
كم مات ناس وما ماتت جمائلهم *** وكم عاش من ناس وهم في الناس أموات

عرض البوم صور challanger  
قديم 05-12-2013, 03:01 PM
challanger challanger غير متواجد حالياً
عضو نشيط
افتراضي رد: ◣◥♣◣◥ استراتيجيات من اصحاب الملايين ♣♣ اسرار من المكاتب الفوركسية ◣◥♣◣◥

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة صحفي إقتصادي نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
الله يحفظك ويحفظه

انا سألتك لأني افكر جديا بشراء كمبيوتر مكتبي لتشغيل الاكسبريت عليه لأني لا اعرف خطوات الاشتراك بسيرفر ولا اثق فيه

انا لدي لابتوب سامسونج نظام ويندوز تابلت سهل الحمل والعمل فيه بالفوركس ممتاز جدا وفيه فتحات يو اس بي لكن لا استطيع ان اتركه لعدة ساعات

بس سؤالي هل تترك الكمبيوتر العادي يعمل لوحده وتنام ويظل يعمل الكمبيوتر لوحده ام اذا تركته الشاشه تغلق لوحدها بوضع السكون ويتوقف عمل الاكسبريت

وشكرا لك
لا اخي انا بستعمل لابتوب HPعادي؛انا بتركو مفتوح على طول؛مفعل فقط اطفاء الشاشة لكن القرص الصلبhard disk يفضل شغال على طول
دي اول مرة اسيبو الفترة دي كلها شغال؛بس عشان اجرب الاكسبرتات