قديم 05-12-2013, 04:42 PM   المشاركة رقم: 8038
الكاتب
ahmed ata
عضو نشيط
الصورة الرمزية ahmed ata

البيانات

الإتصالات
الحالة:
ahmed ata غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : wolfkamikaz المنتدى : منتدى تداول العملات العالمية العام (الفوركس) Forex
افتراضي رد: ◣◥♣◣◥ استراتيجيات من اصحاب الملايين ♣♣ اسرار من المكاتب الفوركسية ◣◥♣◣◥

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة challanger نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
ينفع اخي و هو دا الي انا بعملو؛في الحساب الاول مشغل اكسبرت النيوزلندي على النيوزلندي و اكسبرت الكندي على الكندي،و في الحساب التاني مشغل الكسبرت النيوزلندي عليهم الاثنين؛على النيوزلندي و الكندي،
و بعد كدا راح اقارن النتائج و اشوف ايه الطريقة لاحسن
تمام ياغالى منتظرين النتائج . بالنسبه انك تشغل الجهاز دائما حتى ان الاكسبيرت يشتغل انا ارى انه مش شرط
فانا اغلقت الجهاز بالامس والاكسبيرت كان شغال عادى او يمكنك البحث عن سيرفر تركب عليه الاكسبيرت
لكن انك تخلى الجهاز شغال كل يوم 24 ساعه فاللى هتكسبه من الاكسبيرت مش هيعوضك على خسارة الجهاز نفسه نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

التوقيع

ورشة الربح المضمون

نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

عرض البوم صور ahmed ata  
قديم 05-12-2013, 04:42 PM
ahmed ata ahmed ata غير متواجد حالياً
عضو نشيط
افتراضي رد: ◣◥♣◣◥ استراتيجيات من اصحاب الملايين ♣♣ اسرار من المكاتب الفوركسية ◣◥♣◣◥

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة challanger نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
ينفع اخي و هو دا الي انا بعملو؛في الحساب الاول مشغل اكسبرت النيوزلندي على النيوزلندي و اكسبرت الكندي على الكندي،و في الحساب التاني مشغل الكسبرت النيوزلندي عليهم الاثنين؛على النيوزلندي و الكندي،
و بعد كدا راح اقارن النتائج و اشوف ايه الطريقة لاحسن
تمام ياغالى منتظرين النتائج . بالنسبه انك تشغل الجهاز دائما حتى ان الاكسبيرت يشتغل انا ارى انه مش شرط
فانا اغلقت الجهاز بالامس والاكسبيرت كان شغال عادى او يمكنك البحث عن سيرفر تركب عليه الاكسبيرت
لكن انك تخلى الجهاز شغال كل يوم 24 ساعه فاللى هتكسبه من الاكسبيرت مش هيعوضك على خسارة الجهاز نفسه نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة