قديم 24-09-2010, 10:45 PM   المشاركة رقم: 1112
الكاتب
eameam
عضو جديد

البيانات

الإتصالات
الحالة:
eameam غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : معاذ عودات المنتدى : الارشيف
افتراضي رد: (¯`·._) ( أستـــراحة مســابقة اف اكـــس ارابيــــا شامبــيون ليــيج ) (¯`·._)

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة eameam نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
مظبوط الكلام ياخي
والدليل على كدا
يحصل الفائز فى كل جولة على 3 نقاط شرط ان يكون حسابه رابحا
لو الاخوه الافاضل اللي بيربطوا الحصول على ال3 نقاط بأن الرصيد لازم يكون فوق ال10000
طيب لو واحد بعد الجوله الاولى رصيده 15000 وكان خسران في المباره الاولى لان المنافس له وصل رصيده في اول مباره 15001
هنا ابو مكسب 50% خسر المباره الاولى على 1 دولار واصبح رصيده صفر
دخل المباره التانيه مع واحد رصيده 5000 دولار
ابو رصيد 5000دولار ضلعف رصيده في اخر الجوله واصبح 9999 يعني عمل 100%
والاخ بتاع 15000 بعد هذه الحوله اصبح 10000 يعني خساره 50%
طيب هنا
الاداره هاتعمل ايه
هل تعطي الفائز اللي كان رصده 5000 وضاعفه 100% نقطه واحده ؟؟
لمجرد انها ربطت الكلام دا بالرصيد الذي بدء به المنافسه !!!!!!!!!
طبعا كلام مرفوض
وكمان غير موضعي
لييه؟؟؟؟
الاخوه اللي بيقولوا ان كل اللي بيتكلم دا خسران .. وبيهاجموا الناس اللي خسرت حسابتها علشان ادارة راس المال
وشوفت هجوم كبير على الاخوه اللي تعمدوا خسارة حسابتهم في الجوله الاول .. وكأن دا شيء عيب !!!!
اولا : انا واحد من الناس اللي تعمدت اخسر لحد لما اوصل 1000 دولار .. وفعلا وصلت للرقم دا
وانا حاليا واقف عن المضاربه لانتظار باقي الجولات .. وياريت ماحدش يهاجمنا علشان بنعمل كدا ..
لان دا الاسلوب الامثل لمن اراد ان يصل الى مراحل متقدمه في المسابقه ..
لان لما حسابي اصبح 1000 دولار فقط .. دا هايمكنني اني اوصل لادوار نهائيه في المسابقه .. من غير ضغوط الارصده الكبيره .. وياريت ماحدش يقولى ان الرصيد الكبير زي الحساب الصغير ..
ولو الاخوه دول بيقولوا كدا ياريت نشوف حد منهم في النهائيات
ودا تحدي لهم .. يمكن ماحدش يعرفني هنا وانا ماليش مشاركات كتير في المنتديات .. ولكن والحمد لله لدي من الخبره في التحليل الفني مايجلني اقول هذا الكلام وانا على ثقه منه( الفائز في هذه المسابقه سيكون شخص رصيده ضغير في الجوله الاولى.. وليس اصحاب الارباح الكبيره )
وفي النهايه
ياريت يااخواني ماتفهموش كلامي غلط ... بأني بأقلل من حد او بهاجم حد ..

وياريت تتعاملوا مع الناس اللي تعمدت ان تخسر في الجوله الاولى .. على ان دا استراتيجيه من استراتيجات التداول
ووماتقولوش ان المسابقه فقدت قيمتها بكدا .. لا .. المسابقه خلت الناس بس غيرت اسلوب المتاجره ...

واخير
اقول للمنافس مع في هذه الجوله الاخ :خالد الجن .. مبروك الجوله الاولى لك

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
هذه كانت مشاركتي منذ يومين
وفوجئت بردود بعد الاخوه الافاضل . بعضها محترم .. والبعض الاخر (.......) .
حقيقة كنت اود الرد مباشرة .. ولكن قررت ان يكون الرد بعد نهاية الجوله الاولى .. ورددت عليهم اعلاه.

نعود لمشاركتى الاولى
لقد قررت ان انزل برصيدي الى 1000 دولار في الجوله الاولى .. ثم لا اعمل اي صفقات خلال باقي الجوله
وانا فعلا لم اعمل على حسابي منذ ذلك اليوم اي صفقه .. لانتظار الاسبوع القادم
ورصيدي 1000 دولار

اليوم كانت هناك فرص رائعه على الشارت
واغرتني كثيرا ان ادخل عليها في حسابي .. ولكني كنت عند قراري بعدم الدخول وعدم زيادة الرصيد عن 1000 دولار

ولكن احببت ان اوضح لاخوتي في المسابقه .. ان العمل بحسابات صغيره .. سيكون الرابح في هذه المسابقه
فتحت حساب جديد اليوم ديمو وعملت عليه
ومرفق الصفقات التي تم عملها اليوم

هذا يؤكد لكم كلامي .. بالعمل على حسابات صغيره

الصور المرفقة
نوع الملف: jpg كشف حساب.jpg‏ (27.3 كيلوبايت, المشاهدات 37)
عرض البوم صور eameam  
قديم 24-09-2010, 10:45 PM
eameam eameam غير متواجد حالياً
عضو جديد
افتراضي رد: (¯`·._) ( أستـــراحة مســابقة اف اكـــس ارابيــــا شامبــيون ليــيج ) (¯`·._)

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة eameam نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
مظبوط الكلام ياخي
والدليل على كدا
يحصل الفائز فى كل جولة على 3 نقاط شرط ان يكون حسابه رابحا
لو الاخوه الافاضل اللي بيربطوا الحصول على ال3 نقاط بأن الرصيد لازم يكون فوق ال10000
طيب لو واحد بعد الجوله الاولى رصيده 15000 وكان خسران في المباره الاولى لان المنافس له وصل رصيده في اول مباره 15001
هنا ابو مكسب 50% خسر المباره الاولى على 1 دولار واصبح رصيده صفر
دخل المباره التانيه مع واحد رصيده 5000 دولار
ابو رصيد 5000دولار ضلعف رصيده في اخر الجوله واصبح 9999 يعني عمل 100%
والاخ بتاع 15000 بعد هذه الحوله اصبح 10000 يعني خساره 50%
طيب هنا
الاداره هاتعمل ايه
هل تعطي الفائز اللي كان رصده 5000 وضاعفه 100% نقطه واحده ؟؟
لمجرد انها ربطت الكلام دا بالرصيد الذي بدء به المنافسه !!!!!!!!!
طبعا كلام مرفوض
وكمان غير موضعي
لييه؟؟؟؟
الاخوه اللي بيقولوا ان كل اللي بيتكلم دا خسران .. وبيهاجموا الناس اللي خسرت حسابتها علشان ادارة راس المال
وشوفت هجوم كبير على الاخوه اللي تعمدوا خسارة حسابتهم في الجوله الاول .. وكأن دا شيء عيب !!!!
اولا : انا واحد من الناس اللي تعمدت اخسر لحد لما اوصل 1000 دولار .. وفعلا وصلت للرقم دا
وانا حاليا واقف عن المضاربه لانتظار باقي الجولات .. وياريت ماحدش يهاجمنا علشان بنعمل كدا ..
لان دا الاسلوب الامثل لمن اراد ان يصل الى مراحل متقدمه في المسابقه ..
لان لما حسابي اصبح 1000 دولار فقط .. دا هايمكنني اني اوصل لادوار نهائيه في المسابقه .. من غير ضغوط الارصده الكبيره .. وياريت ماحدش يقولى ان الرصيد الكبير زي الحساب الصغير ..
ولو الاخوه دول بيقولوا كدا ياريت نشوف حد منهم في النهائيات
ودا تحدي لهم .. يمكن ماحدش يعرفني هنا وانا ماليش مشاركات كتير في المنتديات .. ولكن والحمد لله لدي من الخبره في التحليل الفني مايجلني اقول هذا الكلام وانا على ثقه منه( الفائز في هذه المسابقه سيكون شخص رصيده ضغير في الجوله الاولى.. وليس اصحاب الارباح الكبيره )
وفي النهايه
ياريت يااخواني ماتفهموش كلامي غلط ... بأني بأقلل من حد او بهاجم حد ..

وياريت تتعاملوا مع الناس اللي تعمدت ان تخسر في الجوله الاولى .. على ان دا استراتيجيه من استراتيجات التداول
ووماتقولوش ان المسابقه فقدت قيمتها بكدا .. لا .. المسابقه خلت الناس بس غيرت اسلوب المتاجره ...

واخير
اقول للمنافس مع في هذه الجوله الاخ :خالد الجن .. مبروك الجوله الاولى لك

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
هذه كانت مشاركتي منذ يومين
وفوجئت بردود بعد الاخوه الافاضل . بعضها محترم .. والبعض الاخر (.......) .
حقيقة كنت اود الرد مباشرة .. ولكن قررت ان يكون الرد بعد نهاية الجوله الاولى .. ورددت عليهم اعلاه.

نعود لمشاركتى الاولى
لقد قررت ان انزل برصيدي الى 1000 دولار في الجوله الاولى .. ثم لا اعمل اي صفقات خلال باقي الجوله
وانا فعلا لم اعمل على حسابي منذ ذلك اليوم اي صفقه .. لانتظار الاسبوع القادم
ورصيدي 1000 دولار

اليوم كانت هناك فرص رائعه على الشارت
واغرتني كثيرا ان ادخل عليها في حسابي .. ولكني كنت عند قراري بعدم الدخول وعدم زيادة الرصيد عن 1000 دولار

ولكن احببت ان اوضح لاخوتي في المسابقه .. ان العمل بحسابات صغيره .. سيكون الرابح في هذه المسابقه
فتحت حساب جديد اليوم ديمو وعملت عليه
ومرفق الصفقات التي تم عملها اليوم

هذا يؤكد لكم كلامي .. بالعمل على حسابات صغيره

الصور المرفقة
نوع الملف: jpg كشف حساب.jpg‏ (27.3 كيلوبايت, المشاهدات 37)