قديم 11-01-2014, 06:26 PM   المشاركة رقم: 661
الكاتب
shady hamza
عضو فعال

البيانات

الإتصالات
الحالة:
shady hamza غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : اسلام ابن النيل المنتدى : منتدى تداول العملات العالمية العام (الفوركس) Forex
افتراضي رد: اتريد 50% شهريا . بهدوء . اتفضل طريقتى الخاصه على حسابتى الحقيقيه

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة nouk_101 نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
تمام يا غالى شكرا على ردك
بالنسبه لى الطريقه الثالثه كنت فعلا اشك فى ربحها الدائم بسبب عدم وجود مضاعفات
و بالتالى ستكون مجهده لى بدون عائد اكيد

الطريقه الاولى طبعا العائد مضمون لكن الخساره ستكون المارجن كول ان حالفك الحظ و تعديت ال 12 مضاعفه فى ساعه واحده بدون ان تكون حققت ربح صافى على الحساب و بدأت من الاول
تقريبا هى الطريقه اللى اشتغلت عليها حقيقى حوالى شهر او اكثر لكن توقفت حين رايت الحساب على وشك الانهيار بوصولى للمضاعفه ال 11 على ما اتذكر
و ما جعلنى افكر فيها مره اخرى اضافتك بخصوص الهيدج على راس الساعه

الطريقه الثانيه قرأتها الان و فهمتها و تمام و سادرسها و اقرر مدى جدواها
هل جربت الطريقه الثانيه و هل تم عمل لها اكسبرت ؟!
بالنسبة لللطريقة الاولى انا حاطط فيها شرط اساسى اساسى اساسى اساسى وهو انه لو وصلت للمضاعفة 12 ومكسبتش اقفل كله وابتدى من الاول
وعامل انه لو خسرت 12 مضاعفة ورا بعض يبقى 10 او 20 % فقط من الاكونت ده عن طريق الفكرة اللى انا طرحتها
خد بالك انه كل ده وانا مطبقتش شرط الربح 10 % اقفل وابتدى من الاول هذا الشرط ممكن يساعدنا كتير
عامة انا شغال ديمو بقالى اسبوعين وهبقى اطرح عليكم النتايج ان شاء الله
الطريقة التانية جربها وشوف هى حلوة طبعا بس يعنى اعتقد ارباحها مش كبيرة اوى
الطريقة الثالثة ليس عيبها المضاعفات ولكن عيبها انك لازم تربح صفقات اكثر من اللى خسرته وهى ممكن تحصل عادى ولكن مش دايما
بالنسبة للاكسبرت فانا استعمل اكسبرت الاخ كيرا على كل الطرق
انا اللى بحط الصفقات وكده واللوت مش صعبة اصل ان انا احسب اللوت وكتبه فى الاكسبرت وهو يطبقه
اتحدث عن اخر نسخة ارفقها الاخ كيرا
بص عشان تشوف ايه المناسب لك فعلا اعمل اوتو تست 5 او 6 شهور على كل طريقة وانت شوف المناسب لك
اى سؤال لا تتردد

عرض البوم صور shady hamza  
قديم 11-01-2014, 06:26 PM
shady hamza shady hamza غير متواجد حالياً
عضو فعال
افتراضي رد: اتريد 50% شهريا . بهدوء . اتفضل طريقتى الخاصه على حسابتى الحقيقيه

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة nouk_101 نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
تمام يا غالى شكرا على ردك
بالنسبه لى الطريقه الثالثه كنت فعلا اشك فى ربحها الدائم بسبب عدم وجود مضاعفات
و بالتالى ستكون مجهده لى بدون عائد اكيد

الطريقه الاولى طبعا العائد مضمون لكن الخساره ستكون المارجن كول ان حالفك الحظ و تعديت ال 12 مضاعفه فى ساعه واحده بدون ان تكون حققت ربح صافى على الحساب و بدأت من الاول
تقريبا هى الطريقه اللى اشتغلت عليها حقيقى حوالى شهر او اكثر لكن توقفت حين رايت الحساب على وشك الانهيار بوصولى للمضاعفه ال 11 على ما اتذكر
و ما جعلنى افكر فيها مره اخرى اضافتك بخصوص الهيدج على راس الساعه

الطريقه الثانيه قرأتها الان و فهمتها و تمام و سادرسها و اقرر مدى جدواها
هل جربت الطريقه الثانيه و هل تم عمل لها اكسبرت ؟!
بالنسبة لللطريقة الاولى انا حاطط فيها شرط اساسى اساسى اساسى اساسى وهو انه لو وصلت للمضاعفة 12 ومكسبتش اقفل كله وابتدى من الاول
وعامل انه لو خسرت 12 مضاعفة ورا بعض يبقى 10 او 20 % فقط من الاكونت ده عن طريق الفكرة اللى انا طرحتها
خد بالك انه كل ده وانا مطبقتش شرط الربح 10 % اقفل وابتدى من الاول هذا الشرط ممكن يساعدنا كتير
عامة انا شغال ديمو بقالى اسبوعين وهبقى اطرح عليكم النتايج ان شاء الله
الطريقة التانية جربها وشوف هى حلوة طبعا بس يعنى اعتقد ارباحها مش كبيرة اوى
الطريقة الثالثة ليس عيبها المضاعفات ولكن عيبها انك لازم تربح صفقات اكثر من اللى خسرته وهى ممكن تحصل عادى ولكن مش دايما
بالنسبة للاكسبرت فانا استعمل اكسبرت الاخ كيرا على كل الطرق
انا اللى بحط الصفقات وكده واللوت مش صعبة اصل ان انا احسب اللوت وكتبه فى الاكسبرت وهو يطبقه
اتحدث عن اخر نسخة ارفقها الاخ كيرا
بص عشان تشوف ايه المناسب لك فعلا اعمل اوتو تست 5 او 6 شهور على كل طريقة وانت شوف المناسب لك
اى سؤال لا تتردد