قديم 15-01-2014, 08:14 PM   المشاركة رقم: 17
الكاتب
ahmedsoliman
عضو جديد

البيانات

الإتصالات
الحالة:
ahmedsoliman غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : محمد محمود عيسى المنتدى : منتدى شركات الوساطة و برامج التداول و موقع اف اكس كوميشن FXCOMMISSION
افتراضي رد: كيفية عمل سحب من iforex

يا جدعان هوة اية الهجوم الطحن على الشركة دى
انا مع iforex بقالى 8 شهور ولا شوفت منهم اى مشكلة نهائى السحب والايداع زاى الفل والسحب احلى حاجة فية انو بيجى على حسابى الشخصى على طول مش بيجى على الفيزا ودة اكبر ميزة طبعا
ثانى حاجة اوحش حاجة فى الشركة انهم بياخدو بس 3 بيب كوميشن اول ماتفتح الصفقة بس مش اكتر ولا اقل ولا فى اى مشكلة تانية اية بقى الكلام دة والنصب والكلام دة .. دة انا من كتر منا بفتح صفقات كتير معاهم اعطونى 1000 دولار بونص
والله العظيم مافيها اى مشكلة نهااااائى وانا مش هاستفاد اى حاجة بس انا بقول اللى حصلى بس
وشكرا

عرض البوم صور ahmedsoliman  
قديم 15-01-2014, 08:14 PM
ahmedsoliman ahmedsoliman غير متواجد حالياً
عضو جديد
افتراضي رد: كيفية عمل سحب من iforex

يا جدعان هوة اية الهجوم الطحن على الشركة دى
انا مع iforex بقالى 8 شهور ولا شوفت منهم اى مشكلة نهائى السحب والايداع زاى الفل والسحب احلى حاجة فية انو بيجى على حسابى الشخصى على طول مش بيجى على الفيزا ودة اكبر ميزة طبعا
ثانى حاجة اوحش حاجة فى الشركة انهم بياخدو بس 3 بيب كوميشن اول ماتفتح الصفقة بس مش اكتر ولا اقل ولا فى اى مشكلة تانية اية بقى الكلام دة والنصب والكلام دة .. دة انا من كتر منا بفتح صفقات كتير معاهم اعطونى 1000 دولار بونص
والله العظيم مافيها اى مشكلة نهااااائى وانا مش هاستفاد اى حاجة بس انا بقول اللى حصلى بس
وشكرا