قديم 03-02-2014, 01:33 PM   المشاركة رقم: 18
الكاتب
Tarek adel
عضو متميز
الصورة الرمزية Tarek adel

البيانات

الإتصالات
الحالة:
Tarek adel غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : Mohamed_tarek المنتدى : منتدى تداول العملات العالمية العام (الفوركس) Forex
افتراضي رد: موضوع للنقاش ..علي ماذا تعتمد قبل دخولك الصفقات في الفوركس ..؟

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Ehab1511 نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
الف شكر على ردك السريع.
أنا واخد كل حاجه برحتها وكل حاجه بتاخد وقتها.
بخصوص نصيحتك على العقود . انا قرأت كتير فى المنتدى ولاقيت ان اقل ايداع فى FXDD هو 100 دولار . انشاء الله ان ناوى على كده على الاقل تكون بداية والعقد مش هيزيد عن 0.01 يعنى ميكرو " عشرة سنت" فكده تمام ولاه فى مشكلة؟
تمام..بس اعمل حسابك ال 100$ دول ضايعين ..ومتنساش تحط ستوب لوز ابدا نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
بس برضه لازم قبل ما تشتغل ع الحقيقى تشتغل كتير ع الديمو وتتفرج على اى فيديوهات تعليميه متكامله
انا عن نفسى اتعلمت من فيديوهات د اسامه "تعلم الفوركس من البداية وحتى الاحتراف"..الموضوع كان ممتع يعنى مش هتزهق غير انه هيحمى حسابك من الضياع الاكيد اللى بيحصل لكل المبتدئين..وانا عن نفسى اتعلمت بالطريقة دى فعلا والحمد لله معرفش شكل المارجن كول

عرض البوم صور Tarek adel  
قديم 03-02-2014, 01:33 PM
Tarek adel Tarek adel غير متواجد حالياً
عضو متميز
افتراضي رد: موضوع للنقاش ..علي ماذا تعتمد قبل دخولك الصفقات في الفوركس ..؟

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Ehab1511 نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
الف شكر على ردك السريع.
أنا واخد كل حاجه برحتها وكل حاجه بتاخد وقتها.
بخصوص نصيحتك على العقود . انا قرأت كتير فى المنتدى ولاقيت ان اقل ايداع فى FXDD هو 100 دولار . انشاء الله ان ناوى على كده على الاقل تكون بداية والعقد مش هيزيد عن 0.01 يعنى ميكرو " عشرة سنت" فكده تمام ولاه فى مشكلة؟
تمام..بس اعمل حسابك ال 100$ دول ضايعين ..ومتنساش تحط ستوب لوز ابدا نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
بس برضه لازم قبل ما تشتغل ع الحقيقى تشتغل كتير ع الديمو وتتفرج على اى فيديوهات تعليميه متكامله
انا عن نفسى اتعلمت من فيديوهات د اسامه "تعلم الفوركس من البداية وحتى الاحتراف"..الموضوع كان ممتع يعنى مش هتزهق غير انه هيحمى حسابك من الضياع الاكيد اللى بيحصل لكل المبتدئين..وانا عن نفسى اتعلمت بالطريقة دى فعلا والحمد لله معرفش شكل المارجن كول