قديم 03-02-2014, 05:09 PM   المشاركة رقم: 20
الكاتب
Ehab1511
عضو جديد
الصورة الرمزية Ehab1511

البيانات

الإتصالات
الحالة:
Ehab1511 غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : Mohamed_tarek المنتدى : منتدى تداول العملات العالمية العام (الفوركس) Forex
افتراضي رد: موضوع للنقاش ..علي ماذا تعتمد قبل دخولك الصفقات في الفوركس ..؟

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Tarek adel نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
تمام..بس اعمل حسابك ال 100$ دول ضايعين ..ومتنساش تحط ستوب لوز ابدا نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
بس برضه لازم قبل ما تشتغل ع الحقيقى تشتغل كتير ع الديمو وتتفرج على اى فيديوهات تعليميه متكامله
انا عن نفسى اتعلمت من فيديوهات د اسامه "تعلم الفوركس من البداية وحتى الاحتراف"..الموضوع كان ممتع يعنى مش هتزهق غير انه هيحمى حسابك من الضياع الاكيد اللى بيحصل لكل المبتدئين..وانا عن نفسى اتعلمت بالطريقة دى فعلا والحمد لله معرفش شكل المارجن كول
ربنا بستر لحسن الواحد يتعقد من أولها نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
معلش أنا عند كام سؤال وعاوز مسعدتك
1- انا اعرف لما تكون الرافعه كبيره بتحجز مبلغ صيغير فى المارجن طب سؤالى هو احسن رافعه لمبلغ 100 دولار كام ؟
2- ابه افضل زوج الواحد يقدر يتاجر عليه ويدرب عليه فى الاول ؟ انا اقصد متزن شويه !
3- اعتقد انك من مصر . أنا اعرف ان السوق اجازه من جمعه و سبت ... انا بس متلغبط شويه هو بيقفل من الساعه 11 بليل يوم الجمعه وبعدان يشتغل الاحد من الساعه 12 am صح؟
معلش بتعبك معايا..

عرض البوم صور Ehab1511  
قديم 03-02-2014, 05:09 PM
Ehab1511 Ehab1511 غير متواجد حالياً
عضو جديد
افتراضي رد: موضوع للنقاش ..علي ماذا تعتمد قبل دخولك الصفقات في الفوركس ..؟

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Tarek adel نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
تمام..بس اعمل حسابك ال 100$ دول ضايعين ..ومتنساش تحط ستوب لوز ابدا نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
بس برضه لازم قبل ما تشتغل ع الحقيقى تشتغل كتير ع الديمو وتتفرج على اى فيديوهات تعليميه متكامله
انا عن نفسى اتعلمت من فيديوهات د اسامه "تعلم الفوركس من البداية وحتى الاحتراف"..الموضوع كان ممتع يعنى مش هتزهق غير انه هيحمى حسابك من الضياع الاكيد اللى بيحصل لكل المبتدئين..وانا عن نفسى اتعلمت بالطريقة دى فعلا والحمد لله معرفش شكل المارجن كول
ربنا بستر لحسن الواحد يتعقد من أولها نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
معلش أنا عند كام سؤال وعاوز مسعدتك
1- انا اعرف لما تكون الرافعه كبيره بتحجز مبلغ صيغير فى المارجن طب سؤالى هو احسن رافعه لمبلغ 100 دولار كام ؟
2- ابه افضل زوج الواحد يقدر يتاجر عليه ويدرب عليه فى الاول ؟ انا اقصد متزن شويه !
3- اعتقد انك من مصر . أنا اعرف ان السوق اجازه من جمعه و سبت ... انا بس متلغبط شويه هو بيقفل من الساعه 11 بليل يوم الجمعه وبعدان يشتغل الاحد من الساعه 12 am صح؟
معلش بتعبك معايا..