قديم 03-02-2014, 06:09 PM   المشاركة رقم: 22
الكاتب
Tarek adel
عضو متميز
الصورة الرمزية Tarek adel

البيانات

الإتصالات
الحالة:
Tarek adel غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : Mohamed_tarek المنتدى : منتدى تداول العملات العالمية العام (الفوركس) Forex
افتراضي رد: موضوع للنقاش ..علي ماذا تعتمد قبل دخولك الصفقات في الفوركس ..؟

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Ehab1511 نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
ربنا بستر لحسن الواحد يتعقد من أولها نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
معلش أنا عند كام سؤال وعاوز مسعدتك
1- انا اعرف لما تكون الرافعه كبيره بتحجز مبلغ صيغير فى المارجن طب سؤالى هو احسن رافعه لمبلغ 100 دولار كام ؟
[COLOR="rgb(139, 0, 0)"]اكيد تدور على اكبر رافعه ممكنه طالما المبلغ صغير كده وطالما انت ملتزم بالاستوب لوس..وانا شايف المنتدى تعاقد مع شركة جديدة alpari وهى توفر رافعه 1:500 وده ممتاز جدا بس تقريبا الحد الادنى للايداع 250$..مش متأكد الحقيقة

2- ابه افضل زوج الواحد يقدر يتاجر عليه ويدرب عليه فى الاول ؟ انا اقصد متزن شويه !
الشائع بين الناس هو اليورو دولار ولكن انا شخصيا افضل الاسترالى دولار. ثم المجنون "الباوند ين".يمكن حظى معاه حلو نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

3- اعتقد انك من مصر . أنا اعرف ان السوق اجازه من جمعه و سبت ... انا بس متلغبط شويه هو بيقفل من الساعه 11 بليل يوم الجمعه وبعدان يشتغل الاحد من الساعه 12 am صح؟

[COLOR="rgb(139, 0, 0)"]مظبوط كدة[/COLOR]
معلش بتعبك معايا..
مفيش تعب ولا حاجه اسال على طول ميهمكش وفى موضوع مخصص لاسئله المبتدئين يجاوبك عليها مشرفين المنتدى اجابات احسن منى اكيد فى هذا الموضوع
أيها المبتدئ اسال...استشير عن الفوركس
[/COLOR]

عرض البوم صور Tarek adel  
قديم 03-02-2014, 06:09 PM
Tarek adel Tarek adel غير متواجد حالياً
عضو متميز
افتراضي رد: موضوع للنقاش ..علي ماذا تعتمد قبل دخولك الصفقات في الفوركس ..؟

ربنا بستر لحسن الواحد يتعقد من أولها نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
معلش أنا عند كام سؤال وعاوز مسعدتك
1- انا اعرف لما تكون الرافعه كبيره بتحجز مبلغ صيغير فى المارجن طب سؤالى هو احسن رافعه لمبلغ 100 دولار كام ؟
[COLOR="rgb(139, 0, 0)"]اكيد تدور على اكبر رافعه ممكنه طالما المبلغ صغير كده وطالما انت ملتزم بالاستوب لوس..وانا شايف المنتدى تعاقد مع شركة جديدة alpari وهى توفر رافعه 1:500 وده ممتاز جدا بس تقريبا الحد الادنى للايداع 250$..مش متأكد الحقيقة

2- ابه افضل زوج الواحد يقدر يتاجر عليه ويدرب عليه فى الاول ؟ انا اقصد متزن شويه !
الشائع بين الناس هو اليورو دولار ولكن انا شخصيا افضل الاسترالى دولار. ثم المجنون "الباوند ين".يمكن حظى معاه حلو نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

3- اعتقد انك من مصر . أنا اعرف ان السوق اجازه من جمعه و سبت ... انا بس متلغبط شويه هو بيقفل من الساعه 11 بليل يوم الجمعه وبعدان يشتغل الاحد من الساعه 12 am صح؟

[COLOR="rgb(139, 0, 0)"]مظبوط كدة[/COLOR]
معلش بتعبك معايا..
مفيش تعب ولا حاجه اسال على طول ميهمكش وفى موضوع مخصص لاسئله المبتدئين يجاوبك عليها مشرفين المنتدى اجابات احسن منى اكيد فى هذا الموضوع
أيها المبتدئ اسال...استشير عن الفوركس
[/COLOR]