قديم 17-02-2014, 04:56 PM   المشاركة رقم: 27
الكاتب
fady_younan
عضو جديد
الصورة الرمزية fady_younan

البيانات

الإتصالات
الحالة:
fady_younan غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : fady_younan المنتدى : منتدى شركات الوساطة و برامج التداول و موقع اف اكس كوميشن FXCOMMISSION
افتراضي رد: وندسور تتلاعب فى حساب وتم عمل قضية بCySECوقضية دولية

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة kareem19 نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
السلام عليكم...ربنا يرجعلك حقك اخي الكريم ان شاء الله بس انا كان عندي سؤالين بعد اذنك
الاول:ليه النيابة قفلت حساب بنك بيريوس بس و مقفلتش حسابهم في باركليز كمان؟
الثاني:هي تجارة الفوركس اصلا ممنوعة في مصر..ازاي النيابة عملت محضر وقضية علي حاجة اصلا ممنوعة؟
انا والله مش بشكك في كلامك خصوصا بعد دخول الشركة وردها عليك واعترافها بالقضية الدولية...انا بس مش فاهم فعلا
تقبل تحياتي
انا تقدمت بجنحة مباشرة فى نيابة الاموال العامة وتقدمت بايصال الايداع لدى لانى كنت عامل الايداع فى بنك بيريوس
ثانيا شركات الفوركس بتفتح حسابات فى البنوك المصرية مش بتقدم سجل تجارى انها شركة فوركس بتقدم سجل انها شركة استشارات مالية

عرض البوم صور fady_younan  
قديم 17-02-2014, 04:56 PM
fady_younan fady_younan غير متواجد حالياً
عضو جديد
افتراضي رد: وندسور تتلاعب فى حساب وتم عمل قضية بCySECوقضية دولية

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة kareem19 نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
السلام عليكم...ربنا يرجعلك حقك اخي الكريم ان شاء الله بس انا كان عندي سؤالين بعد اذنك
الاول:ليه النيابة قفلت حساب بنك بيريوس بس و مقفلتش حسابهم في باركليز كمان؟
الثاني:هي تجارة الفوركس اصلا ممنوعة في مصر..ازاي النيابة عملت محضر وقضية علي حاجة اصلا ممنوعة؟
انا والله مش بشكك في كلامك خصوصا بعد دخول الشركة وردها عليك واعترافها بالقضية الدولية...انا بس مش فاهم فعلا
تقبل تحياتي
انا تقدمت بجنحة مباشرة فى نيابة الاموال العامة وتقدمت بايصال الايداع لدى لانى كنت عامل الايداع فى بنك بيريوس
ثانيا شركات الفوركس بتفتح حسابات فى البنوك المصرية مش بتقدم سجل تجارى انها شركة فوركس بتقدم سجل انها شركة استشارات مالية