الموضوع: جميعكم خاسرون
قديم 10-04-2014, 08:11 AM   المشاركة رقم: 8
الكاتب
mrgoba5
عضو نشيط
الصورة الرمزية mrgoba5

البيانات

الإتصالات
الحالة:
mrgoba5 غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : قمرة المنتدى : الارشيف
افتراضي رد: جميعكم كاذبون خاسرون

الكلام ده مظبوط و لكن ايه المشكله
انا مقتنع تمام ان التجاره دي زي الحرب بين جيش قوي جداااا و جيش ضعيف و انت امامك الاختيار لتنضم لاي فريق فيهم
خليك مع القوي يا باشا شوف القوي ماشي في اي اتجاه و امشي معاه . ساعتها مش هيعرف يقلب عليك نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
شوف القوي الشرائيه في اي اتجاه و امشي معاه
احترم النماذك السعريه و البرايش اكشن
خلي الاستوب بتاعك بالاغلاقات .
نعلم فن الربح القليل في صفقات كتير
عيش جوه الشارت ( انا ممكن افضل قاعد قدام الشارت بالساعات بس بتفرج عليه عشان اعرف الدنيا ماشيه ازاي
تعلم فن انك تدخل صفقه ماتطلعش منها الا وانت كسبان عن طريق تبرد او مضاعفه عكسيه ( في فرق كبير اوي بين تعلم الفكر ده و انك تبقي بتعاند في التجاره حط خطتك ان مثلا لو السعر ارتفع حبرد او حدخل تبريد , لازم تبقي مخطط)
تحياتي نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

التوقيع

TrAdE WhAt YoU SeE Not WhAt You WiSh
IF U LIKE MY COMMENT DON'T FORGET TO PRESS LIKE

عرض البوم صور mrgoba5  
قديم 10-04-2014, 08:11 AM
mrgoba5 mrgoba5 غير متواجد حالياً
عضو نشيط
افتراضي رد: جميعكم كاذبون خاسرون

الكلام ده مظبوط و لكن ايه المشكله
انا مقتنع تمام ان التجاره دي زي الحرب بين جيش قوي جداااا و جيش ضعيف و انت امامك الاختيار لتنضم لاي فريق فيهم
خليك مع القوي يا باشا شوف القوي ماشي في اي اتجاه و امشي معاه . ساعتها مش هيعرف يقلب عليك نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
شوف القوي الشرائيه في اي اتجاه و امشي معاه
احترم النماذك السعريه و البرايش اكشن
خلي الاستوب بتاعك بالاغلاقات .
نعلم فن الربح القليل في صفقات كتير
عيش جوه الشارت ( انا ممكن افضل قاعد قدام الشارت بالساعات بس بتفرج عليه عشان اعرف الدنيا ماشيه ازاي
تعلم فن انك تدخل صفقه ماتطلعش منها الا وانت كسبان عن طريق تبرد او مضاعفه عكسيه ( في فرق كبير اوي بين تعلم الفكر ده و انك تبقي بتعاند في التجاره حط خطتك ان مثلا لو السعر ارتفع حبرد او حدخل تبريد , لازم تبقي مخطط)
تحياتي نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة