الموضوع: جميعكم خاسرون
قديم 10-04-2014, 04:26 PM   المشاركة رقم: 14
الكاتب
mrgoba5
عضو نشيط
الصورة الرمزية mrgoba5

البيانات

الإتصالات
الحالة:
mrgoba5 غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : قمرة المنتدى : الارشيف
افتراضي رد: جميعكم كاذبون خاسرون

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة قمرة نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
هصدقك وهتقنعني بكلامك لو ارفقتلي كشف حساب سنة كاملة واثبت انك انهيت السنة على ارباح

بص بقى عينك في عيني

مش هتقدر
موضوع كشوفات الحسابات و الكلام ده مش هو اللي هيثبتلك لكن لو عقلتها الناس اللي في المنتدي هنا و من سنين موجوده حاجه من اتنين يا اما عندهم كنز علي بابا و يرمو الفلوس في الفوركس يا اما فعلا في مكسب و انا عن نفسي لو عندي مغارة علي بابا اكيد مش هدخل الفوركس.
الموضوع مش عافيه لكن طبيعي يكون في مكسب و في خساره ولو بمنطق حضرتك ان الناس الكبيره بتشتغل علي ضرب الاستوبات يبقي كده حضرتك عرفتي السر يبقي ممكن نحلل و نحسب حسابتنا و لقينا ان المفروض ندخل بيع يبقي نتذاكه و ندخل شرا نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

التوقيع

TrAdE WhAt YoU SeE Not WhAt You WiSh
IF U LIKE MY COMMENT DON'T FORGET TO PRESS LIKE

عرض البوم صور mrgoba5  
قديم 10-04-2014, 04:26 PM
mrgoba5 mrgoba5 غير متواجد حالياً
عضو نشيط
افتراضي رد: جميعكم كاذبون خاسرون

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة قمرة نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
هصدقك وهتقنعني بكلامك لو ارفقتلي كشف حساب سنة كاملة واثبت انك انهيت السنة على ارباح

بص بقى عينك في عيني

مش هتقدر
موضوع كشوفات الحسابات و الكلام ده مش هو اللي هيثبتلك لكن لو عقلتها الناس اللي في المنتدي هنا و من سنين موجوده حاجه من اتنين يا اما عندهم كنز علي بابا و يرمو الفلوس في الفوركس يا اما فعلا في مكسب و انا عن نفسي لو عندي مغارة علي بابا اكيد مش هدخل الفوركس.
الموضوع مش عافيه لكن طبيعي يكون في مكسب و في خساره ولو بمنطق حضرتك ان الناس الكبيره بتشتغل علي ضرب الاستوبات يبقي كده حضرتك عرفتي السر يبقي ممكن نحلل و نحسب حسابتنا و لقينا ان المفروض ندخل بيع يبقي نتذاكه و ندخل شرا نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة