قديم 11-10-2010, 07:35 AM   المشاركة رقم: 9
الكاتب
magedsenger
عضو جديد
الصورة الرمزية magedsenger

البيانات

الإتصالات
الحالة:
magedsenger غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : magedsenger المنتدى : قسم مسابقات اف اكس ارابيا
افتراضي رد: الحمد لله فزت فى مسابقة فوازير رمضان

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة م.نادر فيليب نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
يااااااه ... متخافش أن شاء الله ربنا يقدم اللى فية الخير .
دكتور ...عارف انك مش محتاج توصية بس مدحت دا حبيبنا وأنت عارف ... ( على فكرة انا مرة شغلت اكسبرت على حساب بتاعه منغير ما أخد بالى بفتكره حساب تجريبى وفرقعته له فى 3 دقائق ونفس القصة حصلت مع منشاوى بس جائت عليه بمكسب )
فرجاء المحاولة علشان خاطرى كمان يا دكتور والراجل فى الجيش وبيدافع عن مصر ( وبيدافع عن اسكندرية كمان والله ههههه) .

يا باشا الف شكر على الاهتمام و بعدين حساب ايه اللى انت بتتكلم فيه انا و انت و احد يا بشمهندس و انت عارف كده كويس

و بالنسبة انى بدافع عن مصر فأنا عايزكم تناموا و انتوا مطمنين خلى حد كده يهوب ناحية مصر او ( اسكندرية ) و هتشوفه هيحصل فيه ايه هههههههههه

التوقيع

فَأَمَّا الزَّبَدُ فَيَذْهَبُ جُفَاءً وَأَمَّا مَا يَنفَعُ النَّاسَ فَيَمْكُثُ فِي الأَرْضِ

عرض البوم صور magedsenger  
قديم 11-10-2010, 07:35 AM
magedsenger magedsenger غير متواجد حالياً
عضو جديد
افتراضي رد: الحمد لله فزت فى مسابقة فوازير رمضان

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة م.نادر فيليب نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
يااااااه ... متخافش أن شاء الله ربنا يقدم اللى فية الخير .
دكتور ...عارف انك مش محتاج توصية بس مدحت دا حبيبنا وأنت عارف ... ( على فكرة انا مرة شغلت اكسبرت على حساب بتاعه منغير ما أخد بالى بفتكره حساب تجريبى وفرقعته له فى 3 دقائق ونفس القصة حصلت مع منشاوى بس جائت عليه بمكسب )
فرجاء المحاولة علشان خاطرى كمان يا دكتور والراجل فى الجيش وبيدافع عن مصر ( وبيدافع عن اسكندرية كمان والله ههههه) .

يا باشا الف شكر على الاهتمام و بعدين حساب ايه اللى انت بتتكلم فيه انا و انت و احد يا بشمهندس و انت عارف كده كويس

و بالنسبة انى بدافع عن مصر فأنا عايزكم تناموا و انتوا مطمنين خلى حد كده يهوب ناحية مصر او ( اسكندرية ) و هتشوفه هيحصل فيه ايه هههههههههه