قديم 20-04-2014, 05:44 PM   المشاركة رقم: 6
الكاتب
zelenko
عضو جديد

البيانات

الإتصالات
الحالة:
zelenko غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : zelenko المنتدى : الارشيف
افتراضي رد: الي ادارة المنتدي: هل هذه هي الديموقراطية ؟؟

اخي العزيز معاذ عودات

جزاك الله كل خير علي ردك الراقي

و صدقني انا اعلم انه لا يوجد تحيز ضدي

و انا لم اخذ الموضوع علي محمل شخصي ابدا

و لكن كما تفضلت سيادتكم و ذكرت ان الموضوع حدث بسبب خطأ او قصور مما ادي الي ان تترك المشاركة التي ضايقتني لفترة من الزمن

و كل ما كنت احاول ايصاله في المشاركة الاولي من هذا الموضوع هو الطريقة المثلي للتعامل مع الوضع الحالي (( بعد حدوث القصور ))

اما لو كان المشاركة اتحذفت فورا انا مفيش مشاكل عندي لان هو ده الطبيعي و المتوقع

يعني مثلا لنفرض انك استاذ في فصل و عندك 2 طلبة و انت قلت من اول يوم دراسي اللي مش هيكتب الواجب هينضرب 10 عصيان

و في يوم من الايام جه طالب مش عامل الواجب و انت للاسف اليوم ده نسيت العصاية في البيت ( قصور ) فا ما اتعاقبش

و تاني يوم جه الطالب التاني مش عامل الواجب بس انت المرة دي ما نسيتش العصاية ( الرقابة ) و كانت معاك زي كل يوم فهل يا تري نعاقب الطالب لا نتركه مساواة بالاخر ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

ارجو تكون فهمت قصدي

و علي فكرة انا ضد انه تتفتح مواضيع سياسية في منتديات الفوركس لان اخرتها بتبقي مش كويسة

و انا مش طلبي ان الموضوع يرجع و نقعد نرد علي بعض

لا

انا طلبي ببساطة ان تسمحوا لي بعرض رايي لمدة يوم او يومين كما تم السماح لغيري (( نتيجة القصور ))

و السلام عليكم و رحمة الله

عرض البوم صور zelenko  
قديم 20-04-2014, 05:44 PM
zelenko zelenko غير متواجد حالياً
عضو جديد
افتراضي رد: الي ادارة المنتدي: هل هذه هي الديموقراطية ؟؟

اخي العزيز معاذ عودات

جزاك الله كل خير علي ردك الراقي

و صدقني انا اعلم انه لا يوجد تحيز ضدي

و انا لم اخذ الموضوع علي محمل شخصي ابدا

و لكن كما تفضلت سيادتكم و ذكرت ان الموضوع حدث بسبب خطأ او قصور مما ادي الي ان تترك المشاركة التي ضايقتني لفترة من الزمن

و كل ما كنت احاول ايصاله في المشاركة الاولي من هذا الموضوع هو الطريقة المثلي للتعامل مع الوضع الحالي (( بعد حدوث القصور ))

اما لو كان المشاركة اتحذفت فورا انا مفيش مشاكل عندي لان هو ده الطبيعي و المتوقع

يعني مثلا لنفرض انك استاذ في فصل و عندك 2 طلبة و انت قلت من اول يوم دراسي اللي مش هيكتب الواجب هينضرب 10 عصيان

و في يوم من الايام جه طالب مش عامل الواجب و انت للاسف اليوم ده نسيت العصاية في البيت ( قصور ) فا ما اتعاقبش

و تاني يوم جه الطالب التاني مش عامل الواجب بس انت المرة دي ما نسيتش العصاية ( الرقابة ) و كانت معاك زي كل يوم فهل يا تري نعاقب الطالب لا نتركه مساواة بالاخر ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

ارجو تكون فهمت قصدي

و علي فكرة انا ضد انه تتفتح مواضيع سياسية في منتديات الفوركس لان اخرتها بتبقي مش كويسة

و انا مش طلبي ان الموضوع يرجع و نقعد نرد علي بعض

لا

انا طلبي ببساطة ان تسمحوا لي بعرض رايي لمدة يوم او يومين كما تم السماح لغيري (( نتيجة القصور ))

و السلام عليكم و رحمة الله