الموضوع: شارتات ماريو
قديم 03-07-2014, 09:08 PM   المشاركة رقم: 8653
الكاتب
Ali Sadran
عضو جديد
الصورة الرمزية Ali Sadran

البيانات

الإتصالات
الحالة:
Ali Sadran غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : maryocairo المنتدى : منتدى تداول العملات العالمية العام (الفوركس) Forex
افتراضي رد: شارتات ماريو

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة SMART CODER نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
اعترف ان اتدمرت م الاسترالي دولار زي الشجره دي بالظبط نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة وبجد الف شكر لعلي سيدران مره تانيه وتالته لانى كنت بدأت أيئس خالص ... واحب شكر المحلل العبقري alasmarifx اللي انضم معانا واخيرا حد عاد بيوضح تفاصيل واسباب دخول الصفقات ع الشارت معايا انا وطارق
نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
لاداعي للشكر صديقي فجميعنا هنا لنتعلم وانا مازلت مبتدء أتعلم منكم ومن الاخوة الأفاضل
وبالمناسبة الاسترالي ضرب ستوب عندي واليورو دولار ضرب استوب ومستمرين ان شاء الله نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

التوقيع

الناجح يجد في كل مشكلة فرصة
والفاشل يجد في كل فرصة مشكلة

عرض البوم صور Ali Sadran  
قديم 03-07-2014, 09:08 PM
Ali Sadran Ali Sadran غير متواجد حالياً
عضو جديد
افتراضي رد: شارتات ماريو

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة SMART CODER نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
اعترف ان اتدمرت م الاسترالي دولار زي الشجره دي بالظبط نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة وبجد الف شكر لعلي سيدران مره تانيه وتالته لانى كنت بدأت أيئس خالص ... واحب شكر المحلل العبقري alasmarifx اللي انضم معانا واخيرا حد عاد بيوضح تفاصيل واسباب دخول الصفقات ع الشارت معايا انا وطارق
نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
لاداعي للشكر صديقي فجميعنا هنا لنتعلم وانا مازلت مبتدء أتعلم منكم ومن الاخوة الأفاضل
وبالمناسبة الاسترالي ضرب ستوب عندي واليورو دولار ضرب استوب ومستمرين ان شاء الله نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة