قديم 13-11-2014, 10:55 PM   المشاركة رقم: 522
الكاتب
أ.نادر غيث
المشرف العام و مشرف القسم التعليمى
الصورة الرمزية أ.نادر غيث

البيانات

الإتصالات
الحالة:
أ.نادر غيث متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : أ.نادر غيث المنتدى : منتدى تعليم الفوركس
افتراضي رد: دورة فوركس لشرح استراتيجية الوافي مع التطبيق العملي .

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmed??? نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
اه تمام انا كدا بدأت افهم والقط تمام
اصل انا كنت بمشي بمبدأ السعر اخترق المقاومة او الدعم اروح ماسح والموضوع انتهي ع كدا نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
هو كده فعلاً بس ربنا بحبك جاب دي الفرصة لحتى تقدر تتعامل مع حالات اعقد شوية ..
شغل العقل كده وحيطلع معاك حاجات كتير انا مش بشرحها هنا ، افضل التلاميذ الي كانوا بيلقطوا المعلومة على الطاير مني
من الي مروا عليا هو الاخ محمد العورتاني FOREX 12 جرب كده انضم لهم يا خايبنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

وع فكرة مكانش فيه فرصة ع الدولار كندي لأني مش شايف اي ارتكاز خالص عليه وكمان زي منتا قولت ارتكازات الكندي خايبة نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
ماشي تمام خايبة بس اقل ما فيها مع الاتجاه وشراء بعد تراجع قوي شوية للاسفل .
بعض المدارس الفوركس تقول بالاتجاه الصاعد اشتري مع اي تراجع قوي للاسفل ، وبالاتجاه الهابط بيع مع اي صعود تصحيحي للاعلى ..
بس اكيد مش لازم بحري كده ولازم مناطق علمية ، بس انا شفت الاوردر على الشارت ، شكلك بتشتغلني يا حضرة الضابط نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

عرض البوم صور أ.نادر غيث  
قديم 13-11-2014, 10:55 PM
أ.نادر غيث أ.نادر غيث متواجد حالياً
المشرف العام و مشرف القسم التعليمى
افتراضي رد: دورة فوركس لشرح استراتيجية الوافي مع التطبيق العملي .

اه تمام انا كدا بدأت افهم والقط تمام
اصل انا كنت بمشي بمبدأ السعر اخترق المقاومة او الدعم اروح ماسح والموضوع انتهي ع كدا نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
هو كده فعلاً بس ربنا بحبك جاب دي الفرصة لحتى تقدر تتعامل مع حالات اعقد شوية ..
شغل العقل كده وحيطلع معاك حاجات كتير انا مش بشرحها هنا ، افضل التلاميذ الي كانوا بيلقطوا المعلومة على الطاير مني
من الي مروا عليا هو الاخ محمد العورتاني FOREX 12 جرب كده انضم لهم يا خايبنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

وع فكرة مكانش فيه فرصة ع الدولار كندي لأني مش شايف اي ارتكاز خالص عليه وكمان زي منتا قولت ارتكازات الكندي خايبة نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
ماشي تمام خايبة بس اقل ما فيها مع الاتجاه وشراء بعد تراجع قوي شوية للاسفل .
بعض المدارس الفوركس تقول بالاتجاه الصاعد اشتري مع اي تراجع قوي للاسفل ، وبالاتجاه الهابط بيع مع اي صعود تصحيحي للاعلى ..
بس اكيد مش لازم بحري كده ولازم مناطق علمية ، بس انا شفت الاوردر على الشارت ، شكلك بتشتغلني يا حضرة الضابط نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة