قديم 29-10-2010, 01:49 AM   المشاركة رقم: 2674
الكاتب
مدير الموقع
المدير العام للموقع

البيانات

الإتصالات
الحالة:
مدير الموقع غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : معاذ عودات المنتدى : الارشيف
افتراضي رد: (¯♨_) ( أستـــراحة مســابقة اف اكـــس ارابيــــا شامبــيون ليــيج ) (¯♨_)

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Sherif2009 نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
كفاية اعلانات حمضانه يا سامي وخلي المرسي يعلن خسارته

أبو نضال اعلن خسارته وخروجه من المسابقة

نوارج اعترف بخسارته 20 % أمس

محمد شلبي اعترف بخسارة كبيرة اليوم

وأنا حققت مكاسب بسيطة جدا لا تذكر اليوم

المرسي مش على راسه ريشة
استاذ سامى هو فاكهة المنتدى و الصراحة انا بسعد كتير بمداخلاته لانه عامل روح ممتازة فى المنتدى و هو يلهمنا القوة للعمل نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
انت مالك يا باشا مركز مع الناس كده ليه متركز فى حسابك احسن عشان تصعد انت نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
واضح ان المرسى فعلا حيروقك لانه يعمل فى صمت و انا كمان ان شاء الله مش خارج و حصعد دور الثمانية بس المعلم سكوربيونو يقولى عامل ايه بقى نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
انا ابليت بلاء حسن عن نفسى الحمد لله و ان خرجت ساخرج بشرف نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
الله كريم.,

عرض البوم صور مدير الموقع  
قديم 29-10-2010, 01:49 AM
مدير الموقع مدير الموقع غير متواجد حالياً
المدير العام للموقع
افتراضي رد: (¯♨_) ( أستـــراحة مســابقة اف اكـــس ارابيــــا شامبــيون ليــيج ) (¯♨_)

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Sherif2009 نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
كفاية اعلانات حمضانه يا سامي وخلي المرسي يعلن خسارته

أبو نضال اعلن خسارته وخروجه من المسابقة

نوارج اعترف بخسارته 20 % أمس

محمد شلبي اعترف بخسارة كبيرة اليوم

وأنا حققت مكاسب بسيطة جدا لا تذكر اليوم

المرسي مش على راسه ريشة
استاذ سامى هو فاكهة المنتدى و الصراحة انا بسعد كتير بمداخلاته لانه عامل روح ممتازة فى المنتدى و هو يلهمنا القوة للعمل نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
انت مالك يا باشا مركز مع الناس كده ليه متركز فى حسابك احسن عشان تصعد انت نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
واضح ان المرسى فعلا حيروقك لانه يعمل فى صمت و انا كمان ان شاء الله مش خارج و حصعد دور الثمانية بس المعلم سكوربيونو يقولى عامل ايه بقى نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
انا ابليت بلاء حسن عن نفسى الحمد لله و ان خرجت ساخرج بشرف نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
الله كريم.,