قديم 29-10-2010, 02:06 AM   المشاركة رقم: 2675
الكاتب
SCOOORPION
عضو فعال
الصورة الرمزية SCOOORPION

البيانات

الإتصالات
الحالة:
SCOOORPION غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : معاذ عودات المنتدى : الارشيف
افتراضي رد: (¯♨_) ( أستـــراحة مســابقة اف اكـــس ارابيــــا شامبــيون ليــيج ) (¯♨_)

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة د.أسامة عادل نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

استاذ سامى هو فاكهة المنتدى و الصراحة انا بسعد كتير بمداخلاته لانه عامل روح ممتازة فى المنتدى و هو يلهمنا القوة للعمل نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
انت مالك يا باشا مركز مع الناس كده ليه متركز فى حسابك احسن عشان تصعد انت نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
واضح ان المرسى فعلا حيروقك لانه يعمل فى صمت و انا كمان ان شاء الله مش خارج و حصعد دور الثمانية بس المعلم سكوربيونو يقولى عامل ايه بقى نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
انا ابليت بلاء حسن عن نفسى الحمد لله و ان خرجت ساخرج بشرف نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
الله كريم.,

أحم
مبروك يا برنس نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
انا تقريبا اوتنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

التوقيع

يارب لك الحمد كما ينبغى لجلال وجهك و عظيم سلطانك

ورشة العقارب

عرض البوم صور SCOOORPION  
قديم 29-10-2010, 02:06 AM
SCOOORPION SCOOORPION غير متواجد حالياً
عضو فعال
افتراضي رد: (¯♨_) ( أستـــراحة مســابقة اف اكـــس ارابيــــا شامبــيون ليــيج ) (¯♨_)

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة د.أسامة عادل نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

استاذ سامى هو فاكهة المنتدى و الصراحة انا بسعد كتير بمداخلاته لانه عامل روح ممتازة فى المنتدى و هو يلهمنا القوة للعمل نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
انت مالك يا باشا مركز مع الناس كده ليه متركز فى حسابك احسن عشان تصعد انت نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
واضح ان المرسى فعلا حيروقك لانه يعمل فى صمت و انا كمان ان شاء الله مش خارج و حصعد دور الثمانية بس المعلم سكوربيونو يقولى عامل ايه بقى نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
انا ابليت بلاء حسن عن نفسى الحمد لله و ان خرجت ساخرج بشرف نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
الله كريم.,

أحم
مبروك يا برنس نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
انا تقريبا اوتنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة