قديم 29-10-2010, 07:10 PM   المشاركة رقم: 35
الكاتب
forexeagle
موقوف

البيانات

الإتصالات
الحالة:
forexeagle غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : engcu90 المنتدى : منتدى شركات الوساطة و برامج التداول و موقع اف اكس كوميشن FXCOMMISSION
افتراضي رد: شكر وتقدير ل FXDD واف اكس ارابيا

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة مافيا الفوركس نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

اعتقد هنا ينتهي سقف الحرية

انت بتعيب على الدكتور انه بيقول الحق وهو وكيل لشركة اف اكس دي دي
وانت وكيل لبوسطن ومصرحلك تدافع عنها
عمري ما شفت واحد اشتكى من شركة دي دي
وشوف البلاوي اللي في النت
عن بوسطن
ياخي ريح الناس وقول
انك وكيل ليهم
خلي الموضوع شفاف
مش انت طالبت بالشفافية
وسألتك لما الدكتور الغى التعاقد مع بوسطن ان كنت وكيل لهم فتهربت وانا اعرف بل متأكد انك وكيل لهم
ومعي الدليل
ومدونتك على النت موجودة يا محمد باشا

واعتقد كافيه

ايه المشكله اني وكيل لبوسطن ولا غيرها ؟

ايوا انا يشرفني اكون وكيلا لها وعميل لها قبل ما اكون وكيل

ياريت تتكلم بادله بتقول ان فيه شكاوي عن الشركه ياريت تورينا بعض منها عشان لو كده ناخد بالنا ومش نتعامل معاها تاني

انا كتبت رد عن شركه جين كابتال في الموضوع التاني وقولت عنها كلام كويس مش معنى كده اني وكيل ليها بردو لكن الحق حق ومفيش احسن من الحق نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة paris1 نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
لدى تعليق بسيط عن قامت بتعويض احد العملاء الاسبوع اللي فات بمبلغ كبير مش بسيط يعني 7520 دولار ودي صوره من التعويض
وطبعا لى المصداقية لما لم تدكر انك انت هو هدا العميل الدى عوضته الشركة ههههههههه يعنى لى المصداقية اكتر انت شخص مشكوك فى امره ولا توجد لديك اي مصداقية اما شركة بوسطن طلعت ولا نزلت تبقى شركة نصابة بعد التجربة المريرة معها والله انك شخص اسمحلى على الكلمة ...........

نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

طب حد عاقل يصدق حكاية التعويض دى لى واحد ايبى لى الشركة وعمال يدافع عنها حتى لو كانت بصور او وتائق طبعا دى ممكن تكون العمولة الخاصة به فقط تم تغير المسميات ومش بعيد يطلع الف حساب وفيه متل هده الخزعبلات لى تمويه الاعضاء والناس الشرفاء وفى نفس الوقت لى عمل دعاية لى الشركة النصابة دى بعد ما اصبحت سمعتها فى الحضيض
كويس انك حطيت صوره من مشاركتي في المركز العربي

لو لاحظت ان قولت سبب التعويض عطل حصل في الشركه وده وارد في اي شركه يحصل مثل هذه الاعطال ومخبتش ولا جملت في الشركه زي ماناس بتعمل

وانا والعميل واحد مفيش فرق ياباشا المهم الشركه عوضتني انا مش بس هو لانه عميلي برده وكان واجب علي اقف معاه فاعتبرت ده تعويض ليا بردو نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

المهم تم التعويض وذكرت الاسباب بوضوح علنا من غير اي تجميل او حذف من اداره المركز العربي

عرض البوم صور forexeagle  
قديم 29-10-2010, 07:10 PM
forexeagle forexeagle غير متواجد حالياً
موقوف
افتراضي رد: شكر وتقدير ل FXDD واف اكس ارابيا

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة مافيا الفوركس نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

اعتقد هنا ينتهي سقف الحرية

انت بتعيب على الدكتور انه بيقول الحق وهو وكيل لشركة اف اكس دي دي
وانت وكيل لبوسطن ومصرحلك تدافع عنها
عمري ما شفت واحد اشتكى من شركة دي دي
وشوف البلاوي اللي في النت
عن بوسطن
ياخي ريح الناس وقول
انك وكيل ليهم
خلي الموضوع شفاف
مش انت طالبت بالشفافية
وسألتك لما الدكتور الغى التعاقد مع بوسطن ان كنت وكيل لهم فتهربت وانا اعرف بل متأكد انك وكيل لهم
ومعي الدليل
ومدونتك على النت موجودة يا محمد باشا

واعتقد كافيه

ايه المشكله اني وكيل لبوسطن ولا غيرها ؟

ايوا انا يشرفني اكون وكيلا لها وعميل لها قبل ما اكون وكيل

ياريت تتكلم بادله بتقول ان فيه شكاوي عن الشركه ياريت تورينا بعض منها عشان لو كده ناخد بالنا ومش نتعامل معاها تاني

انا كتبت رد عن شركه جين كابتال في الموضوع التاني وقولت عنها كلام كويس مش معنى كده اني وكيل ليها بردو لكن الحق حق ومفيش احسن من الحق نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة paris1 نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
لدى تعليق بسيط عن قامت بتعويض احد العملاء الاسبوع اللي فات بمبلغ كبير مش بسيط يعني 7520 دولار ودي صوره من التعويض
وطبعا لى المصداقية لما لم تدكر انك انت هو هدا العميل الدى عوضته الشركة ههههههههه يعنى لى المصداقية اكتر انت شخص مشكوك فى امره ولا توجد لديك اي مصداقية اما شركة بوسطن طلعت ولا نزلت تبقى شركة نصابة بعد التجربة المريرة معها والله انك شخص اسمحلى على الكلمة ...........

نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

طب حد عاقل يصدق حكاية التعويض دى لى واحد ايبى لى الشركة وعمال يدافع عنها حتى لو كانت بصور او وتائق طبعا دى ممكن تكون العمولة الخاصة به فقط تم تغير المسميات ومش بعيد يطلع الف حساب وفيه متل هده الخزعبلات لى تمويه الاعضاء والناس الشرفاء وفى نفس الوقت لى عمل دعاية لى الشركة النصابة دى بعد ما اصبحت سمعتها فى الحضيض
كويس انك حطيت صوره من مشاركتي في المركز العربي

لو لاحظت ان قولت سبب التعويض عطل حصل في الشركه وده وارد في اي شركه يحصل مثل هذه الاعطال ومخبتش ولا جملت في الشركه زي ماناس بتعمل

وانا والعميل واحد مفيش فرق ياباشا المهم الشركه عوضتني انا مش بس هو لانه عميلي برده وكان واجب علي اقف معاه فاعتبرت ده تعويض ليا بردو نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

المهم تم التعويض وذكرت الاسباب بوضوح علنا من غير اي تجميل او حذف من اداره المركز العربي