قديم 02-01-2015, 02:38 PM   المشاركة رقم: 3
الكاتب
masrawy
عضو نشيط

البيانات

الإتصالات
الحالة:
masrawy غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : masrawy المنتدى : منتدى شركات الوساطة و برامج التداول و موقع اف اكس كوميشن FXCOMMISSION
افتراضي رد: محتاج اعمل ايداع فى اكسنس بالفيزا .. هل هناك حل ؟

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة amindesetif نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
السلام عليكم
اخى الكريم الايداع في شركات الفوركس عن طريق الكارت فيزا مشكلة
مثلا قمت بايداع الف دولار عن طريق الكارت و ربحت 500 دولار و طلبت السحب يجب ان تعيد 1000 دولار الى الكارت اولا و تسحب 500 دولار عن طريق البنك
و في حالة لا قدر الله خسرت 200 دولار و اصبح المبلغ الاجمالى 800 دولار و تريد سحبها لامور تخصك
لا يمكنك سحبها الا بعد ايداع 200 دولار التى قمت بخسارتها عن طريق الفيزا كارت

بعد مشاكل البنوك و مشاكل الكارت
انصح الاخوة دائما بالبنوك الالتكرونية بشرط ان تتعامل مع بنك مطلوب لدي الوسطاء لكى تبيع ما تربحها بكل راحة
انا فعلابتعامل مع بنك نتلر بس المشكله ان الايداع فيه بيضيع عموله 3 % وفى المبالغ الكبيره حتبقى كبيره شويه وبسحب منه بالتحويل البنكى
انا عارف نظام السحب على الفيزا ايه بس على الاقل مش حضيع تمن العموله فى الايداع .. ياريت حد يعرف فيزا بتتقبل فى اكسنس

عرض البوم صور masrawy  
قديم 02-01-2015, 02:38 PM
masrawy masrawy غير متواجد حالياً
عضو نشيط
افتراضي رد: محتاج اعمل ايداع فى اكسنس بالفيزا .. هل هناك حل ؟

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة amindesetif نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
السلام عليكم
اخى الكريم الايداع في شركات الفوركس عن طريق الكارت فيزا مشكلة
مثلا قمت بايداع الف دولار عن طريق الكارت و ربحت 500 دولار و طلبت السحب يجب ان تعيد 1000 دولار الى الكارت اولا و تسحب 500 دولار عن طريق البنك
و في حالة لا قدر الله خسرت 200 دولار و اصبح المبلغ الاجمالى 800 دولار و تريد سحبها لامور تخصك
لا يمكنك سحبها الا بعد ايداع 200 دولار التى قمت بخسارتها عن طريق الفيزا كارت

بعد مشاكل البنوك و مشاكل الكارت
انصح الاخوة دائما بالبنوك الالتكرونية بشرط ان تتعامل مع بنك مطلوب لدي الوسطاء لكى تبيع ما تربحها بكل راحة
انا فعلابتعامل مع بنك نتلر بس المشكله ان الايداع فيه بيضيع عموله 3 % وفى المبالغ الكبيره حتبقى كبيره شويه وبسحب منه بالتحويل البنكى
انا عارف نظام السحب على الفيزا ايه بس على الاقل مش حضيع تمن العموله فى الايداع .. ياريت حد يعرف فيزا بتتقبل فى اكسنس