قديم 07-01-2015, 01:36 AM   المشاركة رقم: 2
الكاتب
hema007
عضو نشيط
الصورة الرمزية hema007

البيانات

الإتصالات
الحالة:
hema007 غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : haleeim المنتدى : منتدى تداول العملات العالمية العام (الفوركس) Forex
افتراضي رد: ساااااااااااااااااااااااااااااااااااااعدونى

أهلاً يا باشا

أولاً مبروك الأرباح

ثانياً أنت أصلاً مش لازم تخاف من موضوع سحب الأرباح إلا لو كنت مع شركة نصابة أو ضعيفة

و في حالتك للأسف أنت مع شركة تعبانة و نصابة لأن شركة أنستا فوركس ما شاء الله عليها

خبرة في النصب على العرب و كانت في هيئة قوية و تم سحب الترخيص منها حسب ما سمعت

دة غير مش فاكر ألمانيا ولا فرنسا وضعتها في قائمة شركات النصب ... فمن الأخر عايز تسحبهم

بدون ما تخاف أسحب نصهم أول دفعة و بعد كدة حاول تسحب 10 دولار في 10 دولار و لازم تسيب

حاجة في حسابك بتاع 10 دولار كدة .

الأفضل حالياً أنك تحاول تفتح حساب مع شركة الباري و الموقع هنا وكيل لها و هي شركة محترمة جداً

و أفضل من FXDD .

بالنسبة للبنوك الألكترونية مش فاكر بالظبط في حالة عدم التفعيل تقدر تسحب كام بس هو مبلغ قليل و محدود

بجانب أفضل بنك في وجهة نظري حالياً بجانب سكريل هو نيتلر و السحب يكون عن طريق طلب السحب من الشركة نفسها

في خانة سحب الأموال هاتجدها على اليسار بعد دخولك موقع انستا .

التوقيع

Keep It Simple Always نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

عرض البوم صور hema007  
قديم 07-01-2015, 01:36 AM
hema007 hema007 غير متواجد حالياً
عضو نشيط
افتراضي رد: ساااااااااااااااااااااااااااااااااااااعدونى

أهلاً يا باشا

أولاً مبروك الأرباح

ثانياً أنت أصلاً مش لازم تخاف من موضوع سحب الأرباح إلا لو كنت مع شركة نصابة أو ضعيفة

و في حالتك للأسف أنت مع شركة تعبانة و نصابة لأن شركة أنستا فوركس ما شاء الله عليها

خبرة في النصب على العرب و كانت في هيئة قوية و تم سحب الترخيص منها حسب ما سمعت

دة غير مش فاكر ألمانيا ولا فرنسا وضعتها في قائمة شركات النصب ... فمن الأخر عايز تسحبهم

بدون ما تخاف أسحب نصهم أول دفعة و بعد كدة حاول تسحب 10 دولار في 10 دولار و لازم تسيب

حاجة في حسابك بتاع 10 دولار كدة .

الأفضل حالياً أنك تحاول تفتح حساب مع شركة الباري و الموقع هنا وكيل لها و هي شركة محترمة جداً

و أفضل من FXDD .

بالنسبة للبنوك الألكترونية مش فاكر بالظبط في حالة عدم التفعيل تقدر تسحب كام بس هو مبلغ قليل و محدود

بجانب أفضل بنك في وجهة نظري حالياً بجانب سكريل هو نيتلر و السحب يكون عن طريق طلب السحب من الشركة نفسها

في خانة سحب الأموال هاتجدها على اليسار بعد دخولك موقع انستا .