قديم 01-06-2010, 10:51 AM   المشاركة رقم: 489
الكاتب
Ayman
عضو جديد
الصورة الرمزية Ayman

البيانات

الإتصالات
الحالة:
Ayman غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : مدير الموقع المنتدى : منتدى تداول العملات العالمية العام (الفوركس) Forex
افتراضي رد: $$..ورشـــة اف اكس ارابيا العالمــية..$$

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة د.أسامة عادل نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
الباوند دولار
بعد تحقيق هدفنا البيعى منه و الحمد لله بدأ الباوند دولار فى التهاوى مع دخول لندن فنرى الكيبل قد هوى بعنف ليكسر ترنده المتكون على الساعة و يغلق شمعة النصف ساعة كاسرة مما يدعونا للتفكير فى بيع الكيبل بعد هذا الاداء الرائع له فى طوكيو
سأدخل بيع من الاسعار الحالية 1.4455 مع احتفاظ بستوب لوز 1.4485 و اهداف مفتوحة ان شاء الله
سنواجه النقطة 1.4425 التى ستتمثل فى دعم عنيف حيث موفنج 55 على الاربع ساعات ثم 1.4400 التى تتمثل فى اخر دعم نقف امامه
من يريد الخروج هناك فليخرج و لكن عن نفسى انا مشتاق للمزيد
اسال الله التوفيق فيها ان شاء الله.. نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
الله كريم.,

نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
أنا بعت معاك يادكتور مع إعادة الإختبار عند 1.4478 وبعدين بعت تاني عند 1.4468 وحطيت نفس الستوب 1.4485 كويس كده والا أبعد الإستوب شويه، هوه فوق الترند بس قلقان منه.. إيه رأيك؟

عرض البوم صور Ayman  
قديم 01-06-2010, 10:51 AM
Ayman Ayman غير متواجد حالياً
عضو جديد
افتراضي رد: $$..ورشـــة اف اكس ارابيا العالمــية..$$

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة د.أسامة عادل نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
الباوند دولار
بعد تحقيق هدفنا البيعى منه و الحمد لله بدأ الباوند دولار فى التهاوى مع دخول لندن فنرى الكيبل قد هوى بعنف ليكسر ترنده المتكون على الساعة و يغلق شمعة النصف ساعة كاسرة مما يدعونا للتفكير فى بيع الكيبل بعد هذا الاداء الرائع له فى طوكيو
سأدخل بيع من الاسعار الحالية 1.4455 مع احتفاظ بستوب لوز 1.4485 و اهداف مفتوحة ان شاء الله
سنواجه النقطة 1.4425 التى ستتمثل فى دعم عنيف حيث موفنج 55 على الاربع ساعات ثم 1.4400 التى تتمثل فى اخر دعم نقف امامه
من يريد الخروج هناك فليخرج و لكن عن نفسى انا مشتاق للمزيد
اسال الله التوفيق فيها ان شاء الله.. نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
الله كريم.,

نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
أنا بعت معاك يادكتور مع إعادة الإختبار عند 1.4478 وبعدين بعت تاني عند 1.4468 وحطيت نفس الستوب 1.4485 كويس كده والا أبعد الإستوب شويه، هوه فوق الترند بس قلقان منه.. إيه رأيك؟