قديم 21-03-2015, 09:35 PM   المشاركة رقم: 8
الكاتب
Ggoogle
عضو جديد
الصورة الرمزية Ggoogle

البيانات

الإتصالات
الحالة:
Ggoogle غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : Ggoogle المنتدى : منتدى شركات الوساطة و برامج التداول و موقع اف اكس كوميشن FXCOMMISSION
4 رد: استفسار بخصوص شركة FXCM

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة معاذ عودات نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
اهلا وسهلا فيك

هذا نص من موقع الشركة

حسابات التداول فتح حساب حقيقي ... الحسابات التي تم دعمها عن طريق بطاقة الإئتمان قد تكون مقيدة لإستلام السحب عن طريق بطاقة الإئتمان. ... لا بد أن يكون إسم و نسب صاحب الحساب، بالإضافة إلى الأربع أرقام الأخيرة للبطاقة، واضحة لقبول كشف الحساب أو .... يصل أقل مبلغ إيداع من خلال استخدام نظامنا المباشر على الإنترنت إلى 50 دولار.

كلام حضرتك على راسى بس الموقع بيقول نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةانا ما بقيتش فاهم اى حاجة الموضوع عمال يكبر كل ما ادور فيه نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

What is the minimum to open an account?

The minimum to open an individual and/or joint account is 2,000 EUR, USD, or GBP
For corporate, trust, and IRA accounts, the minimum is 10,000 EUR, USD, or GBP.

http://help.fxcm.com/Opening-an-Account/How-do-I-open-an-account-/38756831/What-is-the-minimum-to-open-an-account.htm

انا عايز افتح حسابى النهارده قبل بكرة و الموضوع مش لاقيله حل

عرض البوم صور Ggoogle  
قديم 21-03-2015, 09:35 PM
Ggoogle Ggoogle غير متواجد حالياً
عضو جديد
4 رد: استفسار بخصوص شركة FXCM

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة معاذ عودات نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
اهلا وسهلا فيك

هذا نص من موقع الشركة

حسابات التداول فتح حساب حقيقي ... الحسابات التي تم دعمها عن طريق بطاقة الإئتمان قد تكون مقيدة لإستلام السحب عن طريق بطاقة الإئتمان. ... لا بد أن يكون إسم و نسب صاحب الحساب، بالإضافة إلى الأربع أرقام الأخيرة للبطاقة، واضحة لقبول كشف الحساب أو .... يصل أقل مبلغ إيداع من خلال استخدام نظامنا المباشر على الإنترنت إلى 50 دولار.

كلام حضرتك على راسى بس الموقع بيقول نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةانا ما بقيتش فاهم اى حاجة الموضوع عمال يكبر كل ما ادور فيه نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

What is the minimum to open an account?

The minimum to open an individual and/or joint account is 2,000 EUR, USD, or GBP
For corporate, trust, and IRA accounts, the minimum is 10,000 EUR, USD, or GBP.

http://help.fxcm.com/Opening-an-Account/How-do-I-open-an-account-/38756831/What-is-the-minimum-to-open-an-account.htm

انا عايز افتح حسابى النهارده قبل بكرة و الموضوع مش لاقيله حل