قديم 07-11-2010, 01:50 AM   المشاركة رقم: 16
الكاتب
MAMDOH111
عضو فعال
الصورة الرمزية MAMDOH111

البيانات

الإتصالات
الحالة:
MAMDOH111 غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : MAMDOH111 المنتدى : الارشيف
افتراضي رد: ๑۩۞۩๑ ( رسالة للدكتور فتحى النجف والدكتور اسامه عادل ) ๑۩۞۩๑

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة د.أسامة عادل نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
انا و الاخ فتحى ان شاء الله سنتوجه الى معرض دبى و سنتقابل مع امجد و انا عن نفسى سأحاول جاهدا ان لا يتأذى اى شخص بس زى ما يقولوا لازم الاقى دافع احاول احطه امام امجد و بوب عشان يرضوا انهم يوقفوا فكرة التقاضى و اعلم ان الاخ فتحى سيدعمنى لاننى اخيه الاصغر و قادر على التواصل معه افضل و لكن زى ما بيقولوا لازم الاخ محمود يقدم السبت عشان يلاقى الحد بما لا يتنافى مع حقوقه و شكواه..
ساخاطبه على الخاص طلبا منه الاعتذار عن التشهير المتعمد فى المنتديات و الموافقة فى الدخول فى حجرة المفاوضات المغلقة و ساعتها سيتضح كيف تتعامل اف اكس دى دى مع وكلائها و عملائها.
ساحاول ايضا ان لا يتضرر العميل الكويتى بأى شكل لانه ملوش يعنى دخل بالموضوع ده و لعله يكون درس مفيد لنا جميعا فى كيفية المطالبة بحقوقنا..
الله كريم,
بارك الله فيك يا دكتورنا الغالى اسامه

وتروح وتيجى بسلامة الله

وماتنساش الهدايا لأعضاء المنتدى وانت جاى من دبى

لو ما عرفت تجيب هدايا كتير عشان الوزن المسموح لك على الطائرة

تبقى توزع حسابات مجانية على كل الأعضاء بقيمة الهدايا ههههههههههه

نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

التوقيع

نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

عرض البوم صور MAMDOH111  
قديم 07-11-2010, 01:50 AM
MAMDOH111 MAMDOH111 غير متواجد حالياً
عضو فعال
افتراضي رد: ๑۩۞۩๑ ( رسالة للدكتور فتحى النجف والدكتور اسامه عادل ) ๑۩۞۩๑

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة د.أسامة عادل نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
انا و الاخ فتحى ان شاء الله سنتوجه الى معرض دبى و سنتقابل مع امجد و انا عن نفسى سأحاول جاهدا ان لا يتأذى اى شخص بس زى ما يقولوا لازم الاقى دافع احاول احطه امام امجد و بوب عشان يرضوا انهم يوقفوا فكرة التقاضى و اعلم ان الاخ فتحى سيدعمنى لاننى اخيه الاصغر و قادر على التواصل معه افضل و لكن زى ما بيقولوا لازم الاخ محمود يقدم السبت عشان يلاقى الحد بما لا يتنافى مع حقوقه و شكواه..
ساخاطبه على الخاص طلبا منه الاعتذار عن التشهير المتعمد فى المنتديات و الموافقة فى الدخول فى حجرة المفاوضات المغلقة و ساعتها سيتضح كيف تتعامل اف اكس دى دى مع وكلائها و عملائها.
ساحاول ايضا ان لا يتضرر العميل الكويتى بأى شكل لانه ملوش يعنى دخل بالموضوع ده و لعله يكون درس مفيد لنا جميعا فى كيفية المطالبة بحقوقنا..
الله كريم,
بارك الله فيك يا دكتورنا الغالى اسامه

وتروح وتيجى بسلامة الله

وماتنساش الهدايا لأعضاء المنتدى وانت جاى من دبى

لو ما عرفت تجيب هدايا كتير عشان الوزن المسموح لك على الطائرة

تبقى توزع حسابات مجانية على كل الأعضاء بقيمة الهدايا ههههههههههه

نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة