قديم 19-04-2015, 07:30 AM   المشاركة رقم: 8
الكاتب
eragon93
عضو متميز
الصورة الرمزية eragon93

البيانات

الإتصالات
الحالة:
eragon93 غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : mny45 المنتدى : منتدى شركات الوساطة و برامج التداول و موقع اف اكس كوميشن FXCOMMISSION
Smile رد: ماساة متداول فى إنستافوركس (حسبى الله ونعم الوكيل)

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة فرج البقمي نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
مو شرط له سنتين كان يتاجر ويسحب ..انا برضو في شركه من سنه ونص تقريبن اجمع بونص واتعلم واغلقو حسابي زي ماحصل مع الاخ وكان في حساب 350 دولار
واقسم بالله هذا الي حصل معي واسمي في المنتدى الاسد التاجر اكيد صاحب الموضوع مر عليه اسمي
طيب هنفترض انك سنه ونص في المنتدي كتبت حوالي 4000الاف مشاركه(350Usd) عدد ضخم عليه علامات استفهام ؟!
1- لو انتا كنت بتتاجر وبتخسر فاانتا الوحيد الكسبان خبره وتجارب باموال حقيقيه (بدون مخاطره)
2- اما لو متاجرتش خالص وقاعد تجمع فلوس وخلاص فالغلط منك انتا مش الشركه
(الشركه بتديك البونص علشان تتاجر بيه ومعظم شركات الفوركس لو اودعت عندهم فلوس ومتاجرتش بيها هيتم خصم من حسابك اموال او تجميد الحساب)
- بالنسبه لعدم ابداء اسباب بعد غلق الحساب , النقطه دي هيحس بيها ادارة المنتدي هنا , لو عندك اكتر من مليون عميل وضغط شديد جدا
هتهتم بخدمة مين اكتر الشخص اللي اودع اموال ووثق فيك والا الذي لم يودع بتاتا ؟
كلمه اخيره
انا بداءت مجال الفوركس مع شركة انيستا من سنه تقريبا (نص خبرتك؟) اجمالي البونصات والبطولات اللي اخدتها تعدت ال 1000 دولار
الحمد عملت سحوبات و مرجنت 3 حسابات انا استفدت كتير من شركة انيستا والمنتدي بفضل من الله
انا حريص علي اني اساعد باقي الناس وكلمت صاحب الموضوع ده في المنتدي من فتره وقولتله افتح حساب جديد انتا المستفاد !
لكن هو مصر علي انو يشتكي (انا لو مكانه هبص قدامي وهسعي نحو هدفي !)
(نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةإن الله لا يغير ما بقوم حتى يغيروا ما بأنفسهم نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة )

التوقيع

IF You can DREAM it, You can Do it
طريقــه عمل تايم فريم جديد للميتاتريدر
اجدد وافضل المؤشرات للميتاتريدر 4

عرض البوم صور eragon93  
قديم 19-04-2015, 07:30 AM
eragon93 eragon93 غير متواجد حالياً
عضو متميز
Smile رد: ماساة متداول فى إنستافوركس (حسبى الله ونعم الوكيل)

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة فرج البقمي نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
مو شرط له سنتين كان يتاجر ويسحب ..انا برضو في شركه من سنه ونص تقريبن اجمع بونص واتعلم واغلقو حسابي زي ماحصل مع الاخ وكان في حساب 350 دولار
واقسم بالله هذا الي حصل معي واسمي في المنتدى الاسد التاجر اكيد صاحب الموضوع مر عليه اسمي
طيب هنفترض انك سنه ونص في المنتدي كتبت حوالي 4000الاف مشاركه(350Usd) عدد ضخم عليه علامات استفهام ؟!
1- لو انتا كنت بتتاجر وبتخسر فاانتا الوحيد الكسبان خبره وتجارب باموال حقيقيه (بدون مخاطره)
2- اما لو متاجرتش خالص وقاعد تجمع فلوس وخلاص فالغلط منك انتا مش الشركه
(الشركه بتديك البونص علشان تتاجر بيه ومعظم شركات الفوركس لو اودعت عندهم فلوس ومتاجرتش بيها هيتم خصم من حسابك اموال او تجميد الحساب)
- بالنسبه لعدم ابداء اسباب بعد غلق الحساب , النقطه دي هيحس بيها ادارة المنتدي هنا , لو عندك اكتر من مليون عميل وضغط شديد جدا
هتهتم بخدمة مين اكتر الشخص اللي اودع اموال ووثق فيك والا الذي لم يودع بتاتا ؟
كلمه اخيره
انا بداءت مجال الفوركس مع شركة انيستا من سنه تقريبا (نص خبرتك؟) اجمالي البونصات والبطولات اللي اخدتها تعدت ال 1000 دولار
الحمد عملت سحوبات و مرجنت 3 حسابات انا استفدت كتير من شركة انيستا والمنتدي بفضل من الله
انا حريص علي اني اساعد باقي الناس وكلمت صاحب الموضوع ده في المنتدي من فتره وقولتله افتح حساب جديد انتا المستفاد !
لكن هو مصر علي انو يشتكي (انا لو مكانه هبص قدامي وهسعي نحو هدفي !)
(نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةإن الله لا يغير ما بقوم حتى يغيروا ما بأنفسهم نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة )