قديم 03-05-2015, 02:14 PM   المشاركة رقم: 8
الكاتب
rawan
عضو نشيط

البيانات

الإتصالات
الحالة:
rawan غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : hamsat36 المنتدى : منتدى تعليم الفوركس
افتراضي رد: هو اخر عالم اخترع نظرية للسوق كان مين ؟

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hamsat36 نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
على فكرة الموضوع هنا يا جماعة مش عشان استراتجية ولا حاجة انا بس فى فكرة بحاول اوصلها لان حضراتك عارفين مفيش استراتجية ناجة بنسبة كبير بس عايز اقول على حاجة السوق لما يكون ماشى فى اتجاة ويصحح ليه هو صحح من هنا اولية كسر مثلا المقاومة او الدعم او او او ممكن يكون فى حاجة ابعد من كدة دة اللى بحاول اوصل ليه بغض النظر عن المؤشرات اجمع هى فكرة تخص غالبا جان وفيبوناتشى وعلى اى شىء بنوا فكرتهم بس اللى انا عارفة انهم مزى مهما شارحين عنهم خالص هى فكرة تانية
انت لو تريد تعرف سبب حركة السوق لازم تدرس تحليل اساسي هو يقلك المقاومة نكسرت ليش و السوق صحح ليش
و هذا اختصاص bogy kinG دور بالمواضيع الي كتبها و انت تعرف
بس لو عايز السوق ممكن يروح وين فخليك تحليل فني

عرض البوم صور rawan  
قديم 03-05-2015, 02:14 PM
rawan rawan غير متواجد حالياً
عضو نشيط
افتراضي رد: هو اخر عالم اخترع نظرية للسوق كان مين ؟

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hamsat36 نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
على فكرة الموضوع هنا يا جماعة مش عشان استراتجية ولا حاجة انا بس فى فكرة بحاول اوصلها لان حضراتك عارفين مفيش استراتجية ناجة بنسبة كبير بس عايز اقول على حاجة السوق لما يكون ماشى فى اتجاة ويصحح ليه هو صحح من هنا اولية كسر مثلا المقاومة او الدعم او او او ممكن يكون فى حاجة ابعد من كدة دة اللى بحاول اوصل ليه بغض النظر عن المؤشرات اجمع هى فكرة تخص غالبا جان وفيبوناتشى وعلى اى شىء بنوا فكرتهم بس اللى انا عارفة انهم مزى مهما شارحين عنهم خالص هى فكرة تانية
انت لو تريد تعرف سبب حركة السوق لازم تدرس تحليل اساسي هو يقلك المقاومة نكسرت ليش و السوق صحح ليش
و هذا اختصاص bogy kinG دور بالمواضيع الي كتبها و انت تعرف
بس لو عايز السوق ممكن يروح وين فخليك تحليل فني