الموضوع: كل شى مظلم ولكن
قديم 13-12-2015, 11:26 PM   المشاركة رقم: 13
الكاتب
ايمون
عضو نشيط

البيانات

الإتصالات
الحالة:
ايمون غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : haleeim المنتدى : استراحة اف اكس ارابيا
افتراضي رد: كل شى مظلم ولكن

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Asm نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
السلام عليكم
انت حالك حال كل واحد بدأ فوركس
بس بنختلف بعد كده
فيه اللى بيوقف وبيفوق بدري بدري ..وفي مننا اللي بيفضل ماشي في التوهان
أنا عن نفسي أول مرة في حياتي يجيلي أكتئاب فعلا بسبب الخسارة والسلف والقصص دي كلها
المهم أنا ركزت في حاجة واحدة والحمد لله من وقتها حاسس أن أننا اشتريت دماغي وبكسب ربح كويس
الهارمونيك
ركزت عليه وهو حوالي 7 نماذج بنسب يعني مفيش افتكاسات ولو حوارات ومخاطرته قليلة بالنسبة للهدف ...ركز فى النموذج وادمجه مع شوية التحليل الفني اللي عندك هتلاقي نفسك مريح دماغك وبتكسب وفكك بقي من التوصيات والجو ده ...حاول تعتمد على نفسك ..اي واحد نجح في السوق ده ..يا أما عنده استراتيجته الخاصة به أو مركز فى حاجة واحدة ...بالتوفيق يا صديقي
اشطا عليك يابرنس
اتفق معاك وانا كمان اؤمن بعشوائية السوق جدا واللي سمع وقرأ عن الماسونية هيعرف ان الفوركس نصباية كبيرة عاملها اليهود الماسونين لتخريب اقتصاد العالم والدول والتحكم فيها
الفوركس نصباية كبيرة وانا بلعب معاه على هذا الاساس حيث كل استراتيجياتي خاصة بي او لغيري ومطورة من جانبي
المهم ان اي استراتيجية بلعب فيها مش بمشي علىها بالظبط يعني

عرض البوم صور ايمون  
قديم 13-12-2015, 11:26 PM
ايمون ايمون غير متواجد حالياً
عضو نشيط
افتراضي رد: كل شى مظلم ولكن

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Asm نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
السلام عليكم
انت حالك حال كل واحد بدأ فوركس
بس بنختلف بعد كده
فيه اللى بيوقف وبيفوق بدري بدري ..وفي مننا اللي بيفضل ماشي في التوهان
أنا عن نفسي أول مرة في حياتي يجيلي أكتئاب فعلا بسبب الخسارة والسلف والقصص دي كلها
المهم أنا ركزت في حاجة واحدة والحمد لله من وقتها حاسس أن أننا اشتريت دماغي وبكسب ربح كويس
الهارمونيك
ركزت عليه وهو حوالي 7 نماذج بنسب يعني مفيش افتكاسات ولو حوارات ومخاطرته قليلة بالنسبة للهدف ...ركز فى النموذج وادمجه مع شوية التحليل الفني اللي عندك هتلاقي نفسك مريح دماغك وبتكسب وفكك بقي من التوصيات والجو ده ...حاول تعتمد على نفسك ..اي واحد نجح في السوق ده ..يا أما عنده استراتيجته الخاصة به أو مركز فى حاجة واحدة ...بالتوفيق يا صديقي
اشطا عليك يابرنس
اتفق معاك وانا كمان اؤمن بعشوائية السوق جدا واللي سمع وقرأ عن الماسونية هيعرف ان الفوركس نصباية كبيرة عاملها اليهود الماسونين لتخريب اقتصاد العالم والدول والتحكم فيها
الفوركس نصباية كبيرة وانا بلعب معاه على هذا الاساس حيث كل استراتيجياتي خاصة بي او لغيري ومطورة من جانبي
المهم ان اي استراتيجية بلعب فيها مش بمشي علىها بالظبط يعني