قديم 11-08-2016, 04:46 PM   المشاركة رقم: 56
الكاتب
foreeex
عضو جديد

البيانات

الإتصالات
الحالة:
foreeex غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : eramax المنتدى : منتدى تداول العملات العالمية العام (الفوركس) Forex
افتراضي رد: النصاب الحرامي جمال ممدوح

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sabry نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
والله يااخي انت تاعب نفسك لن يدخل ولن يرد
انت طلبت منة طلبات عادية وطبيعية لكن زي ماانت شايف الرد بيقولك دة قامة كبيرة مش فاضي يرد
اجابة مقنعة انا كعضو انبهرت باالاجابة بصراحة اقحمني ازاي قامة كبيرة يرد علي من بياكل من عليهم عيش
الاهم ماادراك ان الذي يتكلم قد يكون هو شخصيا جمال ممدوح
عضو اول مشاركة لة طالب ان يتقدم الاعضاء والمنتدي باالاعتزار عن سرقت اموالهم
وعصو ثاني مشاركة لة ادخلني السجن انا وبعض الاعضاء ---- انا بكتبلك من داخل السجننقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
لاتتعب نفسك لقد طلبنا منة الرد ولن يرد ---- هذا اسلوبة دائما
والله يا اخي انا اساسا قليل المشاركات هنا فى المنتدي ولكن لما لقيت الموضوع استفزنى جدا فروحت رديت بمشاركة لانك غلطان لان حتى لو مبتدأ و استخدم ابسط انواع المتاجرة و هى الترند المكسور كان كسب و متحوجش لحد
وبعد ما لقيت ناس عضوية جديدة لسة و اول مشاركة و داخلين يطبلو قولت لا لازم اقول رايي لانى بكره التطبيل جدا
ووضحت بشكل منطقي جدا و عقلانى اللى المفروض يحصل من جانب المشكو فى حقه
وكل واحد حر بقى و هو حر
واظن ان كلامى صح بدليل الادارة حذفت الموضوع بتاع طلب الاعتذار اصلا اصل هيعتذرو على ايه و هو اساسا مش بيرد ولا عاوز يبين اذا كان ظالم ولا مظلوم
يلا ربنا يهدي

عرض البوم صور foreeex  
قديم 11-08-2016, 04:46 PM
foreeex foreeex غير متواجد حالياً
عضو جديد
افتراضي رد: النصاب الحرامي جمال ممدوح

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sabry نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
والله يااخي انت تاعب نفسك لن يدخل ولن يرد
انت طلبت منة طلبات عادية وطبيعية لكن زي ماانت شايف الرد بيقولك دة قامة كبيرة مش فاضي يرد
اجابة مقنعة انا كعضو انبهرت باالاجابة بصراحة اقحمني ازاي قامة كبيرة يرد علي من بياكل من عليهم عيش
الاهم ماادراك ان الذي يتكلم قد يكون هو شخصيا جمال ممدوح
عضو اول مشاركة لة طالب ان يتقدم الاعضاء والمنتدي باالاعتزار عن سرقت اموالهم
وعصو ثاني مشاركة لة ادخلني السجن انا وبعض الاعضاء ---- انا بكتبلك من داخل السجننقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
لاتتعب نفسك لقد طلبنا منة الرد ولن يرد ---- هذا اسلوبة دائما
والله يا اخي انا اساسا قليل المشاركات هنا فى المنتدي ولكن لما لقيت الموضوع استفزنى جدا فروحت رديت بمشاركة لانك غلطان لان حتى لو مبتدأ و استخدم ابسط انواع المتاجرة و هى الترند المكسور كان كسب و متحوجش لحد
وبعد ما لقيت ناس عضوية جديدة لسة و اول مشاركة و داخلين يطبلو قولت لا لازم اقول رايي لانى بكره التطبيل جدا
ووضحت بشكل منطقي جدا و عقلانى اللى المفروض يحصل من جانب المشكو فى حقه
وكل واحد حر بقى و هو حر
واظن ان كلامى صح بدليل الادارة حذفت الموضوع بتاع طلب الاعتذار اصلا اصل هيعتذرو على ايه و هو اساسا مش بيرد ولا عاوز يبين اذا كان ظالم ولا مظلوم
يلا ربنا يهدي