قديم 22-06-2017, 03:54 PM   المشاركة رقم: 7
الكاتب
El Capitanoツ
عضو جديد
الصورة الرمزية El Capitanoツ

البيانات

الإتصالات
الحالة:
El Capitanoツ غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : El Capitanoツ المنتدى : منتدى تداول العملات العالمية العام (الفوركس) Forex
افتراضي رد: ◄◄ ورشة العمل علي الزوايا السعرية الزمنية ►►

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Dr.Mohammed Essam نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
رمضان كريم ومرحب بك أخي الكريم
بعتذر ولكن عندي تعليقين بسيطين .. الأفضل عدم الأعتداد بفريم الأربع ساعات والأفضل هو فريم الساعة للدخول
والثاني بعد كسر الشكل أحيانا ً لا يصل السعر إلى الزاوية 90 بالمللي ويلكن يتمحور ومن الممكن أن يكون شكل صاعد جديد
اهلا بيك ياغالى ومنور الورشة طبعا
انا اتعمدت انى اشتغل على الاربع ساعات لانى بجرب طريقة دخول غير الساعة وكمان فيه فرصة على اليومى بس لاقيت الاربع ساعات ادق شوية فى الرسم
وبالنسبة للكسر هو وارد الحدوث علشان نشوف هبوط ان شاء الله وزى ماقولت هو مش شرط يصل للزاوية 90 بالمللى .. لو دخلنا بيع ممكن نقسم العقد واهدافنا الى الزاوية 90
ولما قارنت التحليل ده مع التحليل الفنى لاقيت عند فايبوناتشى صاعد باردو علشان يهبط لازم يكسر مستوى 23 وهو بالفعل نفس كسر القناه ووصول للزاوية 90 هو نفس مستوى فايبوناتشى 50 اللى ممكن يرد الزوج لاعلى تانى
وده مجرد تحليل والغلط مردود طبعا نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة .. تحياتى

عرض البوم صور El Capitanoツ  
قديم 22-06-2017, 03:54 PM
El Capitanoツ El Capitanoツ غير متواجد حالياً
عضو جديد
افتراضي رد: ◄◄ ورشة العمل علي الزوايا السعرية الزمنية ►►

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Dr.Mohammed Essam نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
رمضان كريم ومرحب بك أخي الكريم
بعتذر ولكن عندي تعليقين بسيطين .. الأفضل عدم الأعتداد بفريم الأربع ساعات والأفضل هو فريم الساعة للدخول
والثاني بعد كسر الشكل أحيانا ً لا يصل السعر إلى الزاوية 90 بالمللي ويلكن يتمحور ومن الممكن أن يكون شكل صاعد جديد
اهلا بيك ياغالى ومنور الورشة طبعا
انا اتعمدت انى اشتغل على الاربع ساعات لانى بجرب طريقة دخول غير الساعة وكمان فيه فرصة على اليومى بس لاقيت الاربع ساعات ادق شوية فى الرسم
وبالنسبة للكسر هو وارد الحدوث علشان نشوف هبوط ان شاء الله وزى ماقولت هو مش شرط يصل للزاوية 90 بالمللى .. لو دخلنا بيع ممكن نقسم العقد واهدافنا الى الزاوية 90
ولما قارنت التحليل ده مع التحليل الفنى لاقيت عند فايبوناتشى صاعد باردو علشان يهبط لازم يكسر مستوى 23 وهو بالفعل نفس كسر القناه ووصول للزاوية 90 هو نفس مستوى فايبوناتشى 50 اللى ممكن يرد الزوج لاعلى تانى
وده مجرد تحليل والغلط مردود طبعا نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة .. تحياتى