قديم 18-12-2010, 02:37 AM   المشاركة رقم: 1112
الكاتب
م.نادر فريد
عضو فضى

البيانات

الإتصالات
الحالة:
م.نادر فريد غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : محمد نوارج المنتدى : الارشيف
افتراضي رد: ورشة ( 3x1 ) شهباء - اسكالبينج - أخبار قوية!!

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة محمد نوارج نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
تم خسارة بالأمس 30%

وقد الله وما شاء فعل
قدر الله وما شاء فعل

1- منذ متى تتابع الورشة ..
منذ بدايتها ولكن بدون مشاركة للاسف ...حتى لو لم الحق بالخبر أدخل أطل على الورشة .
2- مدى استفادتك منها ..
لو فية خبر ومش لاحق أخد عنه فكرة ومش موجود فى فريق الأخبار لسة ... علطول تبقى هى دى الورشة اللى هلاقى فيها اللى انا عاوزه
3- مميزات الورشة ..
المتابعة المستمرة ووجود مستمر لقائدها ودخوله على ماله الحقيقى ايضا شئ مطمئن جدا .
4- مآخذ على الورشة ..
مش عارف الحقيقة مش متابع لدرجة انى اشوف مآخذ ومتعودتش على كدا ... انا الاقى حاجة حلوة اخدها ملاقيش مآخذش ...مش بيقولوا " لامؤاخذة "
5- ملاحظات أو مقترحات ..
نفس الطلب اللى بطلبه فى اى ورشة تنتظر الدخول فى اى اتجاه .. الأفضل نتبع الأتجاه العام ولا ندخل الا باتجاهه لأنه حتى لو ردت الصفقة عكس دخولى فرجوعها للأتجاه العام وارد وطبيعى جدا أما العكس ...فنعلق بالصفقة او تغلقها خاسرة لو لحقتها .
..،
واخيرا شكرا يا برنس للأهتمام بأراء المتابعين

التوقيع

نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

فلتحيا مصــــــــــــــــــر

عرض البوم صور م.نادر فريد  
قديم 18-12-2010, 02:37 AM
م.نادر فريد م.نادر فريد غير متواجد حالياً
عضو فضى
افتراضي رد: ورشة ( 3x1 ) شهباء - اسكالبينج - أخبار قوية!!

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة محمد نوارج نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
تم خسارة بالأمس 30%

وقد الله وما شاء فعل
قدر الله وما شاء فعل

1- منذ متى تتابع الورشة ..
منذ بدايتها ولكن بدون مشاركة للاسف ...حتى لو لم الحق بالخبر أدخل أطل على الورشة .
2- مدى استفادتك منها ..
لو فية خبر ومش لاحق أخد عنه فكرة ومش موجود فى فريق الأخبار لسة ... علطول تبقى هى دى الورشة اللى هلاقى فيها اللى انا عاوزه
3- مميزات الورشة ..
المتابعة المستمرة ووجود مستمر لقائدها ودخوله على ماله الحقيقى ايضا شئ مطمئن جدا .
4- مآخذ على الورشة ..
مش عارف الحقيقة مش متابع لدرجة انى اشوف مآخذ ومتعودتش على كدا ... انا الاقى حاجة حلوة اخدها ملاقيش مآخذش ...مش بيقولوا " لامؤاخذة "
5- ملاحظات أو مقترحات ..
نفس الطلب اللى بطلبه فى اى ورشة تنتظر الدخول فى اى اتجاه .. الأفضل نتبع الأتجاه العام ولا ندخل الا باتجاهه لأنه حتى لو ردت الصفقة عكس دخولى فرجوعها للأتجاه العام وارد وطبيعى جدا أما العكس ...فنعلق بالصفقة او تغلقها خاسرة لو لحقتها .
..،
واخيرا شكرا يا برنس للأهتمام بأراء المتابعين