قديم 07-06-2010, 10:17 AM   المشاركة رقم: 62
الكاتب
basbosa_19
عضو جديد

البيانات

الإتصالات
الحالة:
basbosa_19 غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : مدير الموقع المنتدى : قسم تعليم الفوركس بالفيديو
افتراضي رد: فيديو:الفوركس من البداية الى الاحتراف..جزء 1..مقدمة

السلام عليكم.....
اولا انا كنت عايزه اشكر كل المسئولين عن fx-arabia
لانى شايفه فيه اختلاف واضح عن اى منتدى او موقع تانى بيتكلم عن الفوركس و ان شاء الله هايكون من احسن المواقع

ثانيا انا بجد بشكر د/اسامه جدااااا على اسلوبه المبسط و الجميل فى الشرح وعلى فكره انا كمان صيدلانيه زى د/اسامه و بدات اقرا فى الفوركس و بحاول افهم المجال ده وكنت فاكره ان اللى يقدر ينجح فى الفوركس لازم يبقى خريج كليه ليها علاقه بالفوركس....

انا ان شاء الله هاتابع الدروس دى وربنا ان شاء الله يوفقنى و يوفق الجميع

و ربنا يجازيكوا خيرا ان شاء اللهنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

عرض البوم صور basbosa_19  
قديم 07-06-2010, 10:17 AM
basbosa_19 basbosa_19 غير متواجد حالياً
عضو جديد
افتراضي رد: فيديو:الفوركس من البداية الى الاحتراف..جزء 1..مقدمة

السلام عليكم.....
اولا انا كنت عايزه اشكر كل المسئولين عن fx-arabia
لانى شايفه فيه اختلاف واضح عن اى منتدى او موقع تانى بيتكلم عن الفوركس و ان شاء الله هايكون من احسن المواقع

ثانيا انا بجد بشكر د/اسامه جدااااا على اسلوبه المبسط و الجميل فى الشرح وعلى فكره انا كمان صيدلانيه زى د/اسامه و بدات اقرا فى الفوركس و بحاول افهم المجال ده وكنت فاكره ان اللى يقدر ينجح فى الفوركس لازم يبقى خريج كليه ليها علاقه بالفوركس....

انا ان شاء الله هاتابع الدروس دى وربنا ان شاء الله يوفقنى و يوفق الجميع

و ربنا يجازيكوا خيرا ان شاء اللهنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة