قديم 24-04-2013, 11:10 PM   المشاركة رقم: 113
الكاتب
أ.نادر غيث
المشرف العام و مشرف القسم التعليمى
الصورة الرمزية أ.نادر غيث

البيانات

الإتصالات
الحالة:
أ.نادر غيث متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : أ.نادر غيث المنتدى : منتدى تداول العملات العالمية العام (الفوركس) Forex
افتراضي رد: تحليل فني فوركس forex للجنية المصري مقابل الدولار USDEGP

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Elkial نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
عندي سؤال بخصوص تغيير العملة من الجنيه للدولار !
دلوقتى انا عايز اغير عملة من جنيه لدولار وسعر الدولار دلوقتى قصاد الجنيه 6.95 لما جيت انى اغير انهرده الطبيعي انى اغيره بسعر الصرف اللي مكتوب في الجريدة الرسمية اللي هو طبعا 6.95او حتي 7 لكن مكاتب الصرافه بتغيير العملة بنظام السوق السودا 7.50 هل في موقف قانوني ممكن اتبعه علي مكتب الصرافه ولا ده ممكن يكون بعلم الحكومة يا ريت الافاده ضروري ؟
مهي من اسمها سوق سوداء ، وطبعاً غير قانونية لكن لا يمكن السيطرة عليها خصوصاً في ظل ازمة الدولار بمصر وحاجة المواطنين الشديدة له ..
فيضطر البعض اللجوء لهذه السوق الغير قانونية اصلاً
..

عرض البوم صور أ.نادر غيث  
قديم 24-04-2013, 11:10 PM
أ.نادر غيث أ.نادر غيث متواجد حالياً
المشرف العام و مشرف القسم التعليمى
افتراضي رد: تحليل فني فوركس forex للجنية المصري مقابل الدولار USDEGP

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Elkial نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
عندي سؤال بخصوص تغيير العملة من الجنيه للدولار !
دلوقتى انا عايز اغير عملة من جنيه لدولار وسعر الدولار دلوقتى قصاد الجنيه 6.95 لما جيت انى اغير انهرده الطبيعي انى اغيره بسعر الصرف اللي مكتوب في الجريدة الرسمية اللي هو طبعا 6.95او حتي 7 لكن مكاتب الصرافه بتغيير العملة بنظام السوق السودا 7.50 هل في موقف قانوني ممكن اتبعه علي مكتب الصرافه ولا ده ممكن يكون بعلم الحكومة يا ريت الافاده ضروري ؟
مهي من اسمها سوق سوداء ، وطبعاً غير قانونية لكن لا يمكن السيطرة عليها خصوصاً في ظل ازمة الدولار بمصر وحاجة المواطنين الشديدة له ..
فيضطر البعض اللجوء لهذه السوق الغير قانونية اصلاً
..