قديم 29-05-2010, 07:16 PM   المشاركة رقم: 16
الكاتب
م.نادر فريد
عضو فضى

البيانات

الإتصالات
الحالة:
م.نادر فريد غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : khaled al zahher المنتدى : منتدى تعليم الفوركس
افتراضي رد: الـفــوركــــــســطـــنـــطـــاويــــة

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة مصطفي عماشة نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
يمكن انا مش من طنطا بس انا بتواجد في طنطا كتير بسبب دراستي هناك نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة وياريت لو اي حد يحب اننا نتقابل يكلمني او يراسلني
باذن الله بكون موجود بطنطا يوم 29/5 ويوم 5/6 ويوم 12/6 ويوم 19/6 ويوم 26/6 ياريت لو اي حد يحب نتعرف او نتقابل هناك يراسلني او يكلمني علي الموبايل .
وكمان لو حد من ميت غمر انا بكون متواجد هناك برده نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة في نفس الايام دي او قبلها بيوم باذن الله .
وطبعا انا اتشرف لو عرفت اتقابل مع استاذي القاضل الاستاذ سامي للمرة التانية ( وانا بعتبرها الاولي لان المرة اللي فاتت ما كملناش 5 دقايق بصراحة نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة )

راشق علطول مش بتفوت حاجة ...ههههه ... على العموم ان شاء الله وقت ما تتفقوا نشوف لو الميعاد مناسب نيجى عندكم احنا كمان .

التوقيع

نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

فلتحيا مصــــــــــــــــــر

عرض البوم صور م.نادر فريد  
قديم 29-05-2010, 07:16 PM
م.نادر فريد م.نادر فريد غير متواجد حالياً
عضو فضى
افتراضي رد: الـفــوركــــــســطـــنـــطـــاويــــة

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة مصطفي عماشة نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
يمكن انا مش من طنطا بس انا بتواجد في طنطا كتير بسبب دراستي هناك نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة وياريت لو اي حد يحب اننا نتقابل يكلمني او يراسلني
باذن الله بكون موجود بطنطا يوم 29/5 ويوم 5/6 ويوم 12/6 ويوم 19/6 ويوم 26/6 ياريت لو اي حد يحب نتعرف او نتقابل هناك يراسلني او يكلمني علي الموبايل .
وكمان لو حد من ميت غمر انا بكون متواجد هناك برده نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة في نفس الايام دي او قبلها بيوم باذن الله .
وطبعا انا اتشرف لو عرفت اتقابل مع استاذي القاضل الاستاذ سامي للمرة التانية ( وانا بعتبرها الاولي لان المرة اللي فاتت ما كملناش 5 دقايق بصراحة نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة )

راشق علطول مش بتفوت حاجة ...ههههه ... على العموم ان شاء الله وقت ما تتفقوا نشوف لو الميعاد مناسب نيجى عندكم احنا كمان .