قديم 03-02-2012, 12:00 AM   المشاركة رقم: 1
الكاتب
ahmednoooh
عضو فعال
الصورة الرمزية ahmednoooh

البيانات

الإتصالات
الحالة:
ahmednoooh غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

المنتدى : ارشيف المواضيع التعليمية
افتراضي سر الفوركس مع العبد لله (احمد نوح ) (ملخص)

ان شاء الله بعد النجاح الذى حققتة استراتيجية شموع احمد نوح بفضل الله
انا باحضر لموضوع فية ان شاء الله اهم سر فى الفوركس من وجة نظرى المتواضعة باذن الله تعالى
بس محتاج
1- شوية تركيز حسابية
2- الجديد انها مش توصيات بل بالعكس كل واحد فينا هو اللى يحدد نقطة دخولة و نقطة خروجة
3- هل تستطيع التنبؤ باذن الله تعالى بالاماكن اللى هيروح لها السعر بكرة ؟ ان شاء الله نسطيع
4- هل استطيع ان اضع كل عقودى و صفقاتى مرة واحدة فى اليوم ....نعم ان شاء الله تسطيع
5- هل استطيع الحصول على عدد لا بأس بة من النقاط .... ان شاء الله نستطيع

ان شاء الله كل هذا سوف اشرحة ببساطة و منتهى اليسر فى فترة استراحة الفوركس غدا مساءا او بعد غد السبت
الذى هو ان شاء الله ليلة مولد رسولنا و حبيبنا صلى الله علية و سلم .....( كل عام و انتم جميعا بخير)

* جارى تحضير فيديو بسيط لتسهيل الشرح النظرى ان شاء الله

**عايز الموضوع يولع و اشوف احلى لايكات و الاهم من كل دة
دعواتكم لى ...و دعواتكم الى شهداء بورسعيد ,,, و دعواتكم الى شهداء المسلمين جميعا

عرض البوم صور ahmednoooh  

قديم 03-02-2012, 12:00 AM
ahmednoooh ahmednoooh غير متواجد حالياً
عضو فعال
افتراضي سر الفوركس مع العبد لله (احمد نوح ) (ملخص)

ان شاء الله بعد النجاح الذى حققتة استراتيجية شموع احمد نوح بفضل الله
انا باحضر لموضوع فية ان شاء الله اهم سر فى الفوركس من وجة نظرى المتواضعة باذن الله تعالى
بس محتاج
1- شوية تركيز حسابية
2- الجديد انها مش توصيات بل بالعكس كل واحد فينا هو اللى يحدد نقطة دخولة و نقطة خروجة
3- هل تستطيع التنبؤ باذن الله تعالى بالاماكن اللى هيروح لها السعر بكرة ؟ ان شاء الله نسطيع
4- هل استطيع ان اضع كل عقودى و صفقاتى مرة واحدة فى اليوم ....نعم ان شاء الله تسطيع
5- هل استطيع الحصول على عدد لا بأس بة من النقاط .... ان شاء الله نستطيع

ان شاء الله كل هذا سوف اشرحة ببساطة و منتهى اليسر فى فترة استراحة الفوركس غدا مساءا او بعد غد السبت
الذى هو ان شاء الله ليلة مولد رسولنا و حبيبنا صلى الله علية و سلم .....( كل عام و انتم جميعا بخير)

* جارى تحضير فيديو بسيط لتسهيل الشرح النظرى ان شاء الله

**عايز الموضوع يولع و اشوف احلى لايكات و الاهم من كل دة
دعواتكم لى ...و دعواتكم الى شهداء بورسعيد ,,, و دعواتكم الى شهداء المسلمين جميعا